Oblíbené seriály (5)
Futurama (1999)
nebo spíš čtyři a půl... co to, že jsem už dávno neohvězdičkoval? :) bender rulz. (a nejlepší jsou kamarádi, kteří některé hlášky zmutovali do nové podoby :)
Robot Chicken (2005)
alespoň první série je geniální a aspirující na status totálního kultu. ostré střihy, super fóry, desetiminutová stopáž a totální blasfemie - autoři si neberou servítky a naváží se úplně do všech. znalost popkultury podmínkou ;) výborná je třeba adaptace filmu "sedm" mezi šmouly, pravda o darth vaderovi, george bush... no je toho hafo :)
Teorie velkého třesku (2007)
docela mi dlouho trvalo, než jsem se k tomu propracoval - a je to ještě lepší, než jsem čekal (a čekal jsem hodně) - díl za dílem zatím baví velice :)