Recenze (25)
Kazatel (2011)
No Kazatel rozhodně není film pro každého a to je jeho nevýhoda. Milovníci sci-fi jej rozhodně musí ocenit, a tak je škoda, že pak ztácí na hodnocení, když jej hodnotí lidi, kterým je sci-fi cizí. To je jako bych já šla na film s Brucem Lee, ačkoli filmy s kung fu tématikou nejsou můj šálek čaje, a pak tady sázela odpad, nebo jednu hvězdičku a stěžovala si na to, jak jsem se nudila, nebo jak byl který efekt trapný.
Černá labuť (2010)
Tak nějak nevím, co k tomuto filmu napsat. Ani se mi tak nelíbil, jako že mě spíš dostal. Ještě třetí den po shlédnutí si na něj několikrát za den vzpomenu, takže dojem zanechal velký. Nemám ani ráda hororové filmy, ani nijak nefandím baletu, lesbická scéna taky nic moc...proč já jsem na něj vůbec šla?? Reklama holt funguje i na mě, ale nelituju. Už jen kvůli Natalii Portman, která do toho dala fakt hodně.
Planeta 51 (2009)
Tak to se nepovedlo...
Smrtící přítelkyně (1986)
Jeden z prvních hororů, který jsem viděla a i když je to dneska už zoufalé, ve své době jsem to žrala.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Tak to bylo zklamání, čekala jsem mnohem víc. Nějak jsem tomu nedokázala uvěřit. A toho šílenství s horou bylo trochu moc...
Cesta kolem mé hlavy (1984)
No tak některé hlášky z tohoto filmu mě absolutně dostaly. Taky se o 100% změnil můj pohled na Haničince a Havelku. Ale totálně vede Eva Vidlařová!!
Pláž (2000)
Jo, bylo to super, L. DiCaprio fakt umí, a celkově je Pláž film, který má hloubku a přinutí člověka se zamyslet.
Muži v černém 2 (2002)
Ať se dělo, co se dělo, Frank the Pug si ty čtyři hvězdičky zaslouží!!
Královna Alžběta: Zlatý věk (2007)
Škoda, že jsem neviděla první díl, protože jestli byl ještě lepší, než druhý, tak musel stát za to. Cate Blanchett je geniální.
Zapomenutý ostrov (2008)
O takovém ostrově jsem snila! Krásný dětský film, který ne každý dospělý docení.