Recenze (64)
Hamecu no ókoku (2023) (seriál)
Zacalo to celkom zaujimavo, temne, odlisne. Potom sa ale zacali hromadit nelogickosti a klise ako klasicky sonen. S tym rozdielom ze vas osud hlavneho hrdinu nezaujima.
Vřískot 6 (2023)
Ten stastny koniec to uplne dojebal. Meta rovina bola totalne cringe
Wednesday (2022) (seriál)
Na jednej strane sa tvári ako ako drsný, originálny proti stereotypu typ seriálu, ale hned vzapati si napluje do tvare a ide presne podla sablony. Vsetci ti outcast v skole sa chovaju uplne normalne a nudne. Vtipy musia byt vysvetlene divákovi do detailu aby náhodou nemusel pouzivat mozog. Je tam uplne vsetko klimaticka hysteria, patriarchalizmus, silne zenske postavy a totalne neschopne muzske postavy. Hudba je ale skvela.
Rakeťák (2022)
Ak je "Message" dolezitejsia ako zaujimavy pribeh, tak to nikdy nemoze skoncit dobre.
Vyměřený čas (2011)
Napad je uzasny, ale bohuzial tamto to presne aj skoncilo.
Nikdo (2021)
Zaciatok bol celkom slubny, ale potom to preslo do neoriginalneho, nelogickeho, klisoviteho zaveru.
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Vizualne a hudobne dokonale ale tak prazdne, hlupe a predvitatelne.
John Wick 3 (2019)
Oproti jednotka smer rozhodne zlym smerom. Viac akcnosti tomu rozhodne nepomohlo. Nudil som sa.
Charlotte (2015) (seriál)
Nic moc teda. Jedine siedma epizoda ma trosku nadchla.
Jak vycvičit draka 3 (2019)
Pekne pozlatko ale boze tak plytky vnutrajsok.