Recenze (867)
Hra pro jednoho (2012)
Dávám jednu hvězdičku, a to sobě za to, že jsem tento snímek vůbec dokoukal.
Podivuhodné Thajsko (2018) (TV film)
Krásné obrazy krajiny, ale tolik zbytečného komentáře jsem v žádném dokumentu ještě nikdy neslyšel.
Zámek ve Švédsku (1963)
Vynikající, lehce absurdní text, skvělá výprava a výborní herci. 78 procent hvězdiček
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Holčák, Cíglbauer, na kobereček! Tohle je scénář? Má to snad být další Kameňák? Máte padáka!!!
Zločiny Velké Prahy - Nedohraná etuda (2021) (epizoda)
Zatím nejlepší díl seriálu, který je pravděpodobně natočen záměrně v lehce podprůměrné kvalitě. Kvalitou nemyslím herecké výkony, ty jsou vždy velmi dobré, ale dramaturgickou a režijní složku.
Stíhán a podezřelý (1978)
Nejzajímavější na tomto snímku jsou záběry bouraného Starého Mostu.
Klícka (1971) (TV film)
kdyby měl režisér k dispozici větší možnosti, byla by z tohoto dílka skvělá komedie do kin po minimálně celé Evropě. trochu mi to připomíná Střechu v komorním a zlehčeném formátu.
Mumie (2017)
Nedobrá filmová patlanice bez špetky invence a bez napětí. Jednu hvězdičku přidávám za krásné herečky, zvlášť za Annabelle Wallis.
Graf Porno und die liebesdurstigen Töchter (1969)
Jednu hvězdičku dávám jen za ty pěkné ženské včetně Jany Švandové. Zbytek byl nekoukatelný a nudný.
Lovci bájných relikvií (2013) (TV film)
Psal scénář k "tomuhle" nějaký dement?