Recenze (118)
Černé zrcadlo - Lovná zvěř (2013) (epizoda)
Celou dobu to bylo svižné a napínavé, ale i druhý den, když se nad tím zamyslím, nemůžu se zbavit pachuťe lacinosti... Herecké výkony mi přišly slabé (tím spíš v kontrastu s předešlým dílem) - především Tuppence Middleton. I když... možná nehrála špatně ona, ale jen její postava 🤔🤷♀️ To ale asi ne, že jo... 😉 Plot twist mě zaskočil nemile. Já nevim, působilo to na mě prostě nereálně, hloupě a jak už jsem psala - lacině.
Černé zrcadlo - Patnáct milionů meritů (2011) (epizoda)
Extrémní, nepříjemné, ale vlastně hodně skutečné.... Strhávám hvězdu za zdlouhavý rozjezd.
Stranger Things - Kapitola druhá: Krysy z obchoďáku (2019) (epizoda)
Na můj vkus zatím moc omáčky okolo. Chybí vzrušení jako u předchozích řad. Ani konec to nevytrhl, už jsem byla v útlumu a dívala se na hodinky. Snad se to v příštím díle trochu víc rozjede.
Doktor Martin - Pražák (2015) (epizoda)
Irenka musí být vskutku vymaštěná, když si nepamatuje jméno pacienta, který je bratrem její kamarádky, která se podle všeho, že Irenku doktor vyhodil, dozvěděla dokonce jako první. Ta by zasloužila vyhodit hned. Jestli má být vtipné, že se místní lidé chovají povětšinou jako idioti... No, nevím, nevím... Tohle není úplně šálek mé kávy.
Proč? 13x proto - První kazeta, první strana (2017) (epizoda)
Spoiler... Nechápu proč by ji hned takhle po první schůze "odstřelil", když bylo očividné, že ona má opravdový zájem. Takže na sex by nejspíš časem opravdu došlo. To by bylo lepší než být za úplné hovado, ne? Jediné, co by mi jeho chování vysvětlovalo, by bylo, že by se z něj vyklubal gay.
Všetečkovi (2015) (seriál)
Je to trochu ujetý, ale devatenáctiměsíční syn to miluje a je to aspoň edukační a ne úplná vymývárna.
Elysium (2013)
Spoiler... Utopický, černobílý film. Hlavní "hrdina" je ubožák, který jen náhodou splnil, co slíbil a ještě při tom zachránil svět nebo tak něco. Já bych na jeho místě při tom umírání raději držela ústa. A ten kiks s tričkem pod železnou kostrou... trochu moc jednoduchý svět a řešení problémů, které ani vizuální líbivost nezachrání.
Kmotr (1972)
Kniha 5*, film 4*. Musím přiznat, že Brandův kmotrovský hlas, který tady hodně lidí vychvaluje, mi naopak přišel dost slabý. Ve scéně, kde se setkají všechny rodiny, aby dojednaly mír a Don představuje jednotlivé členy (on mimo záběr), jsem si nejdřív říkala, co to tam mluví (s prominutím) za retarda... ale jinak to bylo fajn. P.S. Pro mě zatím nejlepší adaptaci knihy, kterou jsem viděla, byl Pahorek, ale tam tomu asi nahrával nižší počet stran.
Válka světů (2005)
Stejné pocity jako napoprvé, možná ještě horší... Nestává se mi často, že bych měla chuť po televizi něčím hodit, tady se sotva držím. Všichni do jednoho se chovají jako dementi. Nesmyslné, zbytečné, IRITUJÍCÍ...
Vikingové (2013) (seriál)
Viděna pouze první série. Není to špatné, ale třeba ta bitva na pláži, to byl dobrý trapas...