Poslední recenze (29)
Jedeme na teambuilding (2023)
Jsem ročník 60 let a něco takového jsem v životě neviděl. Kýč, vulgarismus, katastrofa no nazdar. Kam to spějeme?? Tak to jsme s uměním totálně v koncích. Námět byl dobrý ,ale realizace se krapet nepovedla- slušně řečeno. Jediné pozitivum na filmu spatřuji v tom, že nám ukázal nejnižší hodnotu kvality.
Vesničko má středisková (1985)
Kvalita filmu se cení taky podle toho, kolikrát jej snášíš vidět. U mně do nekonečna:-)) Jednoznačně vynikající ne li nejlepší film bez vady. Já vždy, když jsem jej viděl, tak jsem v něm objevil něco nového co jsem nějakým způsobem prošvihl. Fantastičtí herci p. Hrušínský nejstarší- lépe jsem ho hrát neviděl a to má toho na kontě mraky( Švejk, Postřižiny, Slavnosti sněženek a.t.d, Libuška Šafránková , P. Čepek János Bán, M. Labuda a spousta dalších.......No režie, scénář ,hudba ,masky prostě ne plný, ale překypující kotel všeho.
Avatar: The Way of Water (2022)
Tohle se moc nepovedlo ,bohužel:-(( Camerona mám nejraději, jeho snímky mě vždy nadchly( Propast ,Terminátor, Vetřelci, Titanic , Avatar 1), ale tohle mně připadá jako hezký obal a v něm nic moc produkt. první díl je někde jinde, má správný náboj a velmi málo hluchých míst. Tohle ničím nepřekvapilo a čekal jsem o dost víc strhující snímek. Kdosi tady psal třetinách ,taky mě to připadalo jako exhibiční utkání v hokeji proti infarktovém čtvrtfinále a semifinále v Nagánu. Ale taky chápu ,že překročit svůj stín není jednoduché. Jak se říká " Není pokaždé posvícení" Na druhou stranu bych se přimlouval za dvojí hodnocení všech filmů jako v krasobruslení. Technicky výtečný, obsahově slabí, čili*****/**