Oblíbené seriály (10)
Byl by to hřích (2021)
Frasier (1993)
Můj vůbec nejoblíbenější seriál. Přesně takhle by měl sitcom vypadat. Humor je tady inteligentní a obloukem se vyhýbá vtipům typu The Nanny. Přitom můžete vypnout a prostě si užívat k popukání vtipních momentů a dialogů které vám Frasier nabízí. Dodatek: Nedávno jsem si taky uvědomila, že ve Frasierovi jsou i momenty nad, kterými jsem se zamyslela a řekla si tak to je teda pravda (např. slyšeli jste už o Lupi Valaz?). V žádném jiném seriálu jsem neslyšela tak dobře formulované životní pravdy (tohle slovní spojení zní hrozně pardon). A kromě toho jsou tu i skvělý herci. Taky jsem chtěla říct, že humoru ve Frasierovi si musíte přijít na chuť a po zhlédnutí 3 dílů se vám to nepodaří. Je prostě nejlepší. TAK
Jistě, pane premiére (1986)
Snad ještě lepší než Jistě Pane ministře a to je co říct. Vtip je v tom že Pan premiér může sira Humpreyho vytáčet o trochu víc (ale opravdu jen o trochu) než pan ministr a to je vždycky největší hlína.
Orange Is the New Black (2013)
Červený trpaslík (1988)
Tak jsem si říkala když to všichni tak vychvalují tak se na to mrknu. No mrkla sem se na první díl a nic moc. Trošku klustofobní prostředí zvlášť pro sitcom. Jedna loď, jeden sympatickej kluk, jeden magor s H na čele, úchylně narcistickej upír a hlava v bedničce. Copak z toho může být něco koukatelnýho? No tak jsem na trpajzlíka asi na týden zapoměla až sem opět nevěděla co dělat tak jsem si řekla že mu dám druhou šanci. A ono to nebyla zas tak špatný. A po pátym dílu jsem celkem překvapeně zjistila že se z Red Dwarfa začíná klubat seriál, který prostě budu muset dokoukat až do konce. A Rimmer je prostě boží.
Atypický (2017)
Černé zrcadlo (2011)
Pose (2018)
Volejte Saulovi (2015)
Jistě, pane ministře (1980)
Geniální seriál. Nikdy by mě nenapadlo že politika mě dokáže takovýmhle způsobem rozesmát znovu a znovu. BBC z ní vyždímala úplně všechno a odvedla vážně skvělou práci. A sir Nigel je prostě dokonalý.