Oblíbené filmy (9)
Sám doma (1990)
Italské prázdniny (2003)
Absolutne SKVELA prazdninova komedie doplnena o uzasnou hudbu. V prubehu jsem chtel dat 4 hvezdicky nebot mne tam vadila az prilis napjata atmosfera, byt bylo od zacatku jasne jak to dopadne. I tak jsem se ale trasl jak u nejakeho hororu. Po vynikajicim HAPPY ENDu bych dal nejradeji 6 hvezdicek. Ted po titulcich a po vyprchani endorfinu davam 5 hvezdicek (ostatne jinak by to ani neslo)
Komando (1985)
Dnes neumírej (2002)
Den nezávislosti (1996)
Rafťáci (2006)
Absolutně skvělá komedie. Pokud můžu srovnat například s filmem Panic je nanic, tak je to diametralni rozdíl. Skvělá kamera, vtipné scénky (kolikrát jsem spadl málem i pod stůl) a hlavně děj, který má spád.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Na svou dobu unikatni filmove dilo. Vyrazne predcil dle meho nazoru prvni dil, jez mne az tak nezaujal. Hraje zde vice postav a tim padem je vetsi prostor pro vytvareni deje, je zde vice vtipnych hlasek, lepsi efekty a akcni sceny. Arnoldova opravdu nejpovedenejsi role. Clovek by si ani v prubehu deje a sledovani strilecek plnych adrenalinu nepomyslel, ze na konci i nejaka ta slza ukapne. Kdyz terminatora (Arnolda) nakonec spousteli do roztavene oceli na jeho prani pripadal jsem si jako kdyz, zemrel Vinnetou.