Poslední recenze (32)
Avatar: The Way of Water (2022)
Zdlouhavá a zbytečná prostřední pasáž. Ale na to, že jsem se tolika hodin v kině bál, tak to ve výsledku uteklo a užito. Za mě lepší, než první díl.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Nehledejte v tom hloubku a dobře se pobavíte :)
Čarodějnice školou povinné (2017) (seriál)
Díl od dílu lepší a lepší :) Objektivně, nemá to kvalitu pěti hvězdiček. Ale... Když zvládnete začátek, aspoň do půlky první sezóny, který lze vyjádřit pouze "cringe", tak se vám dostane velmi milé dětské záležitosti, určené pro teen holky. Ale víte co? Já zrovna přesně něco takhle milého potřeboval, aby mi to vykouzlilo úsměv na tváři. A proto tomu zvyšuji hodnocení, ať o tu záležitost nepřijde někdo, kdo by ji též potreboval :). Nemám porovnání s původními seriály, ale herecké výkony to tady rozhodně nesnižují, spíše naopak. A samozřejmě, prvotní impuls byla nezapomenutelná lady Lyanna of Bear Islands