Recenze (24)
Láska na špičkách (2021)
Bohužel film je již v kině, ale dodnes nemají vyřešené pohledávky (ani rok po natáčení) za pronájem prostor. Jak smutné, jen sliby, sliby, sliby............
Pravdivé lži (1994)
Opět jsme se přesvědčili,že guvernérArny umí uplně vše,pomalu my tento film přišel jako bondovka.Ale na druhou stranu to do sebe něco má.
Dogville (2003)
Tak tomuhle stylu jsem opravdu na chuť nepřišel.Vydržel jsem koukat 7 minut a to sem si mezi tím ještě odskočil na záchod.Ale nechci kritizovat,nemám na to po 7 minutách právo.
Spláchnutej (2006)
Tak takhle dobrou kreslenou komedii jsem už dlouho neviděl, jednoznačně jedna z nejhezčích.Doporučuji všem, stojí to za to!!!!!!
Zamoření (2006)
Koukal sem na tu blbost až do konce a nakonec sem měl raději usnout jako kamarád.Stálo to za starou belu
Doba ledová 2: Obleva (2006)
S veverkou by mohli natočit samotnej film a nikomu by to nevadilo,má užasný scénu které se snad všem líbí.
Vím, co jsi dělal minulý pátek 13. (2000)
Pak že nejde udělat parodie na parodii,závěrečná scéna s maskama mě dostala
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Každej s každym,jinak to ani nejde nazvat
Esmeralda (1997) (seriál)
Fuj,fuj a ještě jednou fuj. Pro příznivce zelené krásky.V mexiku se natáčí druhý díl Esmeraldy!!!V prvním díle ohluchne a v předposledním se jí vrátí sluch,ale bohužel v posledním díle znovu oslepne. :o)
Tak jde čas (1965) (seriál)
Na tom neni co hodnotit,ve svém okolí neznam nikoho kdo by na to kdy koukal.Tenhe serial snad ani nejde hodnotit jinak.