Recenze (4)
Šifra mistra Leonarda (2006)
Knížku jsem četla jedním dechem. u filmu se pak docela nudila. trochu mě vadili známé tváře představující hrdiny z knížky, kteří podle mě samozřejmě museli vypadat úplně jinak.ale to je většinou problém, když člověk nejdřív čte předlohu. ale jinak výprava a triky a tak všechno docela přesvědčivé.
Lásky čas (2013)
Dala jsem 100%, protože film je tak SLADKÝ, hluboký a přitom pojednává v podstatě o tom, jak si budovat vztahy v životě, takže možná taková malá encyklopedie emocí pro každý den. pro mě super, hlavně tam hraje Bill Nighy a ten je od dob Lásky nebeské a scéně s poučováním dětí o drogách mým favoritem :)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Pán prstenů je pro mě "breaking point" propojení filmařského umu a lásky k řemeslu. důstojnost a pečlivost, s jakou se režisér zhostil knižní předlohy je dnes už pouze mimořádností a výjimečnou záležitostí. miluju příběh, postavy, dialogy, výpravu, hudbu, prostě úplně všechno.
Vlk z Wall Street (2013)
Nikdy mě moc nabavilo cokoliv se točilo kolem ekonomiky a peněz. přesto, že jsem ekonomiku vystudovala, obyčejný člověk si myslí, že je to nuda a já ostatně taky. jenže tenhle film změnil můj názor. a to několikrát. přesvědčil mě Leo, kterého jsem měla zaškatulkovaného už jako stárnoucího titanikového hezounka, který už to nejlepší předvedl a samozřejmě pan režisér.