Poslední recenze (3 553)
Ashley Madison: Sex, lži a ostuda (2024) (seriál)
Nejsem si jistej, čemu přesně dávám těch 70 procent, ale ano, s obecným míněním (54%) se (opět) výrazně rozcházím. Rozhodně mě zaujalo téma- o této kauze jsem doteď neslyšel. Čtyřicet miliónů vzorných manžílků bez masky. Pokud si o manželství děláme iluze, pokud se upínáme k představě, že je to oáza čistoty a ctností, dostaneme se slušnou mírou pravděpodobnosti pořádnou ťafku. Pokud jsme rozumní a uvědomíme si, že ho tvoří dva nedokonalí, tápající, chybující lidé, může to být i tak náš hrad. A i něco v tomhle smyslu tady zaznělo a proto za mě spokojenost.
Válka policajtů (2024)
Slabší chvilky si bohužel vybrali scénárista i režisér. Jinak to ale bylo převážně dobrý a klidně to mohlo být i výborný- moc nechybělo. Scénáristovi nejvíc vyčítám, jaký hobby přiřkl paní doktorce. Tady už podle mě moc popustil uzdu fantazii. A panu režisérovi mám za zlé, že: 1. Si nepohlídal vozovej park. Jeden příklad za všechny: Favorita vydávají za funglovku, kterou je v té době potřeba splácet dalších 10 let, mafiáni přitom klidně přijedou v eMkovým mercedesu, kterej se začal prodávat koncem devadesátek. 2. Že coby zároveň i producent (bolavej na korunu) odmítne rozbít starýho golfa a klidně nechá ve scénáři, že byl rozbitej na mraky (a v něm i mafián Dodi), když jsme všichni viděli, že to auto po té “nehodě” nemělo ani škrábnutí. 3. Že tak trapně přepálil podobu těch konspiračních setkání se šéfem SISky. To bylo jak z Kladiva na čarodějnice a bylo to k smíchu. //// Jinak devadesátky na Slovensku byly ve skutečnosti daleko, daleko horší, tohle byl proti tomu čajíček. (A možná nikdo to neví líp, než právě scénárista Války policajtů pan Soltész, častý to respondent dokumentárních seriálů Mafiáni a Mafia na Slovensku.) To už není výhrada, jen konstatování. V poslední době mám z výsledků jejich voleb neodbytný pocit, že se po té dusivé atmošce Slovákům stýská.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Na komedii je to moc vážný, na drama moc nevážný, a do toho tuna té nejpitomější formy americkýho sentimentu.