Poslední recenze (11)
Trick (2019)
Hrozná škoda, že nikdo zatím pořádně toto téma neuchopil, nejblíže tomu byl seriál Stoupenci Zla, ale nějaký zajímavý filmový zpracování sem zatím nezachytil :( Když odmyslím základní premisu, tak o ničem, chaotický, předvídatelný, na úrovni teleshopingu na spaní, takže jako kulisa k usnutí ok.
Leviathan (1989)
Film sám o sobě v pohodě, obsazení bomba, ale měl jsem tu čest to vidět s CZ simultánním dabingem navíc z německý verze :D Peklo, to bylo, ten kdo to překládal a daboval měl těch lahví alkoholu trochu víc, nejenže to nedává smysl, ale navíc se tam sám sebe opravuje a je to mega vtipný:) Doporučuju rozhodně na párty, ale jen na vlastní nebezpečí :D \m/
Leatherface - zrození (2017)
Jako sem strašně na vážkách...upřímně sem čekal víc, ale zase nedostal sem málo..linka Sywyerových se mi líbí víc než reboot, takže první hvězda, to že je začátek do půlky dost nejasnej (ikdyž utahanej - ale těšil sem se ne:D) - druhá. Útěk a zběsilá jízda alá Stone třetí no a za konec nemůžu nedát tu čtvrtou :) Psychoooor ať jde onanovat před základku, si ho aspoň někdo všimne...měšťáci nééé maximálně ;)