Poslední recenze (320)
Návrat do budoucnosti (1985)
Tento film, som si začal všímať viac až keď naň Sheldon Cooper upozornil a spomenul asi po 3874 krát v mojom milovanom seriáli The Big Bang Theory. Toto sú filmy, ktorých mi je tak nejakým spôsobom ľúto. Ľúto skrz to, že som ich videl tak neskoro, respektíve, že sú to klasiky, ktorých množstvo sa mi stále veľmi rýchlo zmenšuje a mám pocit, akoby ma do budúcna nevedelo už nič prekvapiť, no ono sa vždy niečo nájde. Musí! "If my calculations are correct, when this baby hits 88 miles per hour... you're gonna see some serious shit."
Zběsilost v srdci (1990)
Neskutočne pôsobivý a intenzívny film. Nicolas Cage a moja obľúbená Laura Dern, no och a šialený Willem Dafoe, no to musí byť pastva pre oči a skutočne bola. Do toho vynikajúci soundtrack a zbesilosť na každom kroku... "This whole world's wild at heart and weird on top."
Kde život začíná (2022)
Stéphane Freiss a jeho prvý film z režisérskej stoličky. Zaujímavý príbeh o ortodoxných židoch a ich spôsobe života. Riccardo Scamarcio a Lou de Laâge mi k sebe veľmi pasujú, on talian ona francúzska. Mladá Lou de Laâge a jej filmy si začínam všímať čím ďalej tým viac a nebojím sa povedať, že má pred sebou veľmi dobrú kariéru. Samozrejme to hodnotenie je individuálne a viem, že veľmi záleží od rozpoloženia diváka, pre niekoho to bude skôr nudná konverzačka, no mne to sadlo...