Poslední recenze (2 279)
Cizinci: Kapitola 1 (2024)
A mě se tenhle slet hororových klišé líbil. Harlin je starý lišák a umí budovat napětí, o tom žádná. Horší to je s inovací. Ta vážně pokulhává. Jinak je to docela stylová jízda, plná lekaček, super hudby a správně odlehlých kulis. Já se nemůžu dočkat dvojky.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
No je to fantastická, značně přepálená jízda, ve které mi akorát trochu zanikl samotný Max. Ale kulisy, triky a masky jsou vypiplaný do detailu a je paráda se na to dívat. Je vidět, že Miller po vizuální stránce umí. Navíc to není úplně blbé.
Tiché místo: Část II (2020)
Stejně dobré, jako první díl. Finále nesmírně napínavé, nervy drásající a děsivé. Ale jinak má celý film hodně vlažné tempo a já se neubránil zívání. Murphy je silná náhrada za Krasinského a odvádí dobrou práci, stejně jako mladší herecké osazenstvo.