Recenze (556)
Černé zrcadlo - Démon 79 (2023) (epizoda)
Zabít 3 lidi(ne vrahy) a zachranit tím svět ? To by bylo dost těžky. Už jsem čekal ve štastny konec,ale ten v tomto serialu vlastně malo kdy je. 8/10
Problém tří těles - Série 1 (2024) (série)
Od tvůrců Hra o trůny se asi čekalo víc :) 5/10
Zázračný aparát (2023)
Šlo by to i lepe udělat. I tak zajimavý dokument.
Černé zrcadlo - Rachel, Jack a Ashley Too (2019) (epizoda)
Roboticke panenky s vyspělou AI jako budouci hrozba? Tak tady to nebylo :D
Černé zrcadlo - Joan je hrozná (2023) (epizoda)
AI nas brzy vyhladí. Už ted se krade identita. Kdo ví kam to až zajde.
Havěť (2023)
Docela slušný začátek,děsivý pavouci a otravná francouzská mladež. Když už tam byla policie a střilela,tak toho moc nebylo z akce vidět. Spiš se kamera zaměřila na dvojici ustrašených v autě misto akčni přestřelky :( I tak fajn pavoučí horor. 6/10
V zajetí (2020)
Podobne jako serial Ohaleni. I tak to bylo dobry. 7/10
Kaskadér (2024)
Tak tohle byla jizda :D Pocta kaskadérům a skvělá dvojka Gosling a Blunt. Bavil jsem se. 9/10
Fallout - Season 1 (2024) (série)
Zasloužena chvala. Povedený herní serial. Čekam na druhou řadu :) 8/10
Fallout - Začátek (2024) (epizoda)
Dost dobrej posledni díl. Tak šup sem s druhou řadou :)