Poslední recenze (272)
Gothika (2003)
Tuctový snímek , který odpluje do zapomnění rychleji než Halle Berry přeplave 55 bazénů. Mohlo to být i zajímavé, kdyby tvůrci snímku nehonili mnoho zajíců najednou. Celé by to lépe fungovalo jako mysteriozní krimi, bez roviny laciné duchařiny. Prostředí blázince je docela vděčné téma a má určitě svou ponurou atmosféru. Tady se to ovšem trochu míjí účinkem. Jako horor laciné, mystery trochu ohrané a mrazivé jen místy. Celkově nedotažené, kdy určitě i díky hereckému obsazení šlo vytáhnout víc. Na jedno shlédnutí v neděli odpoledne možná, ovšem nic víc.
V temnotách (2022)
Sociální drama z pravěku. Národopisné muzeum zapůjčilo něco málo rekvizit, včetně ochotnického ansámblu někde z periferie aby to vypadalo neokoukaně. Tlupa se přesouvá krajinou, každý večer u táboráku o něčem blábolí , možná o tom jak sehnali dříví na oheň když je všude samá tráva. Napětí ve skupině však houstne, třeba zato může všudypřítomná mlha a tma aby toho moc neviděli, stejně jako divák. Přesun do lesa jako dramatizace příběhu , trochu pobíhání sem a tam, něco málo křiku a destrukce tlupy vlastním přičiněním. Závěrečný zvrat, no spíš zvratek pod taktovkou feminismu aneb udatné "něžné" pohlaví jako vyšité z dnešních časů. Pokud by to sehráli někde na pouti jako folkloristické představení, tak dejme tomu ale jako film/horor . No to ani omylem. Víc tajemna a mrazivé atmosféry je určitě ve snímku Volání rodu. Ztráta času.
Kukačky (2023)
Woodoo na evropský způsob namixovaný s runami z německého Schwarzwaldu. Řemeslně to není špatné, ovšem chybí tady větší nápaditost. Kukačky tak působí unylým a klišé pojetím, kdy divák ví co čekat a to se rovněž stane. Závěr to sice vylepší ale žádný zázrak se nekoná. Snímek na nedělní odpoledne , nic k čemu by se náročnější divák mohl vracet .