Oblíbené filmy (10)
Monstrum (2008)
TRON: Legacy 3D (2010)
Avatar (2009)
Megamysl (2010)
Takto si predstavujem ten správny animák. Už od prvej minúty vtiahne do deja, do tej húsenkovej dráhy plnej zvratov a prekvapení, okorenenej o kopec skvelých hlášok. Snažil som sa predvídať, čo bude nasledovať a vždy som sa mýlil. Bavil som sa od začiatku po koniec. Dabingy sa podarili, ale originál je originál, plus výborný soundtrack. Megamind si môže podať ruku s Despicable Me, ale podľa mňa má trochu navrch. Je to jeden z najlepších a najzábavnejších animákov, aké som videl a určite sa k nemu ešte veľakrát vrátim.
Disturbia (2007)
Mluv (2004)
Warrior (2011)
Vyměřený čas (2011)
Štěstí na dosah (2006)
Ginger a Rosa (2012)
Pravdepodobne nikto neprežije tento film tak, ako ja. Nalepený na obrazovke, hltať každú jednu sekundu, každý jeden detail. Dvakrát som to nevydržal, vypol film a povedal si "na dnes dosť". I felt her pain.