Recenze (73)
Kruťárny (2011) (pořad)
Miluju smích Chanel West Coast! :D
Kmeny - Graffiti (2015) (epizoda)
Super záběry z metra!
Podvodníci (2000) (pořad)
Miluji ten hrozný detailní komentář!
Kmeny - Tuning (2015) (epizoda)
Hrozná muzika! Nevim, proč se pořád opakuje?!
Kmeny - Tattoo (2015) (epizoda)
Moc pěkné záběry, bohužel moc se o tetování člověk nedozví. Proto doporučuji dokument Starobylá tetování. http://www.csfd.cz/film/289678-starobyla-tetovani/
Ghoul (2015)
Viděno ve 3D. Bohužel trochu zklamání. Film byl podávám jako o Čikatelovi a o Čikatelovi to skoro vůbec nebylo. Tak zkusím o něm jiný film. :)
TGM: Talkshow Geni a Míši (2014) (pořad)
Suchoše a Geňu mám rád, ale tento pořad mě fakt nudí. Hosti jsou zajímavý, ale mohli by se snima trošku bavit, a neřešit kraviny! Když bych to srovnával se Všechnopárty, tak to se vlastně ani nedá srovnat!
Kdo přežije - Samoa (2009) (série)
Russell je borec!
V. V. Štech vypravuje a vzpomíná (1965) (seriál)
02. O Žižkově - *****
Šmejdi (2013)
Nevim co k tomu dodat. Prostě Šmejdi...