Recenze (34)
Matyáš Sandorf (1962)
Takto sprzniť skvelú predlohu. Louis Jordan, ktorý je skvelý v spracovaní Montecrista, je tu šablonovitý,nudný. Ako je celý film. Ale vlastne ani nemal čo hrať. A scenárista si mohol prečítať aspoň knihu.
Jack Reacher (2022) (seriál)
Toto je Reacher. Casting dobrý a keď Alan na sebe trochu popracuje, bude to za 5 . Niečo by som možno jemne prestrihal a nie každy režisér to zvládol rovnako.. Child Lee asi niečo požadoval, ale to bolo len k dobru. Sú jeho knihy, ktoré priam volajú po ďaľšej sérií. Veľká spokojnosť.
Moje léto v Provence (2014)
Jednoduché, predvídateľné,trochu sa vnucujúce, ale nemôžem inak. Provance,Jean Reno, olivy a hudba..........4,5* ...
Rytíř Pardaillan (1962)
Videné druhýkrát po 20 - 30 rokoch. Pozreté bez problémov, s miernym úsmevom. Ale ako by som mohol ísť nižšie pri G. Barray. / veď ako D´Artagnan alebo Surcouf je pre mňa nesmrteľný/
Pravdivé lži (1994)
Vcelku nemám rad remake, ale tento je parádny. Práve som dopozeral pôvodný francúzsky: http://www.csfd.cz/film/33283-podtrzeno-secteno/ a hľa dal som 4*. Tak, aby som bol sám k sebe / aj k filmom/ spravodlivý, vraciam sa na remake a dvíham pôvodné 4 na 5*. Tento film má všetko, čo dobrá oddychovka potrebuje. Ak niektorý film vidím celý viackrát, musí byť za 5*.
První den zbytku tvýho života (2008)
Moje druhé stretnutiie s Bezanconom a opäť nádherné, ľudské. Žiadne prehrávanie, žiadna patetika. VIdel som sa aj v deťoch a aj v rodičoch. Scéna s denníkom mi bola strašne blízka. Ten film okrem smútku je aj plný radosti. Ešte 10 minút po skončení som mlčky pokyvoval hlavou, zaspomínal na svoje detstvo a napísal som synom SMS, ako sa majú.
Pevnost (1983)
Tento film som videl v TV v 80-rokoch, ani som nevedel kto je M.Mann.,. Po toľkých rokoch, niečo sklamalo - triky, niečo sa páčilo stále- hudba,herci,atmosféra. K filmu sa už asi nevrátim, ku knihe áno a 4 hviezdička je skutočne z nostalgie.
Podraz (2011)
Keby som písal komentár, hneď po pozretí filmu, tak by som okopíroval Verbal. Takto len stručne. Pre Boha, prečo ? Na čo ?
Les Trois Mousquetaires (1959) (TV film)
Veľmi príjemné prekvapenie. Dobré spracovanie a čo sa týka dialógov, snaď najvernejšie sa pridŕža knižnej predlohy. Niekoľko scén, čo poznáme z iných filmov je tu len popísaná v dialógoch, ale filmu to na kvalite neuberá. Aramis a Porthos trochu prehrávajú, ale milo ma prekvapila Gaby Sylvia v úlohe Milady. Belmondo je prirodzený a hravý ako vždy.
Kdo nastaví kůži (1981)
Slušná Delonovka. Štvrtá hviezda za Aničku na posteli.