Poslední recenze (50)
Senna (2010)
Formuli 1 sleduji od druhé poloviny 90. let (tehdy mi nebylo ani 10 let) a doslova jsem jí propadnul a hltám všechny možné informace ze současnosti ale i minulosti. Jestli něčeho vážně upřímně lituju, tak je to že jsem nezažil Sennu. V tomto neuvěřitelně s citem sestříhaném dokumentu nejsou zapotřebí žádná převratná zjištění a přesto, že tenhle epický příběh s tragickým koncem zná asi každý fanda F1, jsem měl pocit jako bych byl přímo u toho a zažíval to právě teď. Skutečně jsem se bál toho, jak bude vše zpracováno a jak to scénárista, respektive režisér uchopí. I přes nemalé očekávání jsem ohromen a nemůžu jinak než 100 %. PS: vřele doporučuju i těm, kterým F1 nic neříká a třeba by je odradila delší stopáž (vsadím se že film zhlídnou v kuse ani nemrknou)
Cizinec (2010)
film bez děje, spádu, nápadu... hmmm celý to visí a padá na Deppovi a Angelině (který to "překvapivě" v kýčovitých kulisách Benátek sluší)... tak trochu problém je, že tady nemají co hrát a tudíž nemůžu ohodnotit ani jejich nespornej hereckej um... krásnejch 20 % za Angeliny krásný oči, hezký kulisy, kostýmy a tak...
Shake Hands with the Devil (2007)
jasně... tohle je tak silnej motiv že i kdybych vo tom natočil film já tak se to skoro každýho musí dotknout... ale stejně nemůžu jinak než 5/5 už jenom za to jak se tu votevřeně ukazuje jak se na bezvýznamnou zemičku celej svět vykašlal... nechci zabíhat do politiky nebo historie, ale v tomhle je genocida ve Rwandě dle mýho názoru mnohem horší než vyvražďování židů za 2. sv. v. ... určitě stojí za zhlídnutí ale počítejte s tim že z toho nebudete mít dobrej pocit...