Recenze (789)
Garouden: Cesta vlka samotáře (2024) (seriál)
Ten dabing hrozný.. Ale. Souboje hezké realistické..
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Chcete Beverly Hills 90210 z dnešní doby a postupně hlavně s LBGT+-*/ tématikou? Tady je. O sexu to je, ale hlavně je to řešení mezilidských vztahů dospívajících.. Gillian se tam taky objeví a asi zapracovala na tom, že její vztahy se tam taky budou řešit.
Shazam! Hněv bohů (2023)
DC mám moc rád, ale Shazama asi nikdy nebudu.
Výpadek (2022)
Taková dementní kravina, kdy tvůrci asi nemají mozkovou kapacitu přemýšlet, co by asi dělali lidi v obyčejné situaci gun vs. Fist.
Bastard!! Ankoku no hakaišin - Příchod (2022) (epizoda)
Panna sem panna tam, a zase sem a zase tam. Koncert KISS a Guns n’ roses… celkem trapný .
Love, Death & Robots - Tři roboti: Strategie úniku (2022) (epizoda)
Mne u tohoto napadá jen jedna věc... abychom takhle skutečně nedopadli.
Love, Death & Robots - Děsivá výprava (2022) (epizoda)
Tohle bylo hodně ponuré. Na dobrou noc, ideální podívaná.
Tiger & Bunny - Chytrému napověz, hloupého trkni. (2022) (epizoda)
Druhá série se nese v duchu náboru mladých nováčků, a je jejich aklimatizaci, zaučování do řemesla mediálních Superhrdinů.
Thermae Romae Novae (2022) (seriál)
Nic světoborného to není, a jak jsem zjistil z DB, je to remake již existujícího filmu i minisérie. Zajímavé je na tom to, že to je mírně vzdělávací a bonusový kontent z reálu je příjemné.
Vikingové: Valhalla (2022) (seriál)
Tohle je těžké. původní Vikingové byli k zulíbání a bylo možné si zamilovat téměř kteroukoliv postavičku. Ano, místy i Ivara.... Tady je osazenstvo takové nemastné neslané.