Poslední recenze (81)
Hercules (2014)
Mozna to je tim ze jsem to vydel v Imaxu, ale me se to libilo. Melo to spad. Herecky se mi to take libilo. Ve srovnani s jinima spracovanim Herculesa to je supr.
Transformers: Zánik (2014)
Mám rád McDonald, Jim v čínských restaurací a kupuji si filmové postavičky. Jsem prostě konzumní spotřebitelský milovník filmu. Líbí se mi filmy od Federico Felliniho, ale i Transformers: Zánik. Podle mého názoru to je to co to má být. Velcí a silní Robo-emzáci, spousta výbuchů ale i mírně komické řeči. Jo kupodivu pro mě herecký výkon Marka Wahlbergra mě mírně zklamal. Přišel mi mírně strnulý ( ne však hrozný ) ale šlo to zahrát lépe, ale jinak pro mě super. Mohu doporučit všem kdo má rád tyto filmy.
Jméno růže (1986)
Vyděl jsem tento film asi 1000x, četl jsem knihu asi 10x, poslouchal jsem to jako audiobook 50x a řeknu vám jeden z nejlepších filmu a jedna z nejlepších adaptací knihy. Herecké obsazení je tak dokonalé že si myslím že Umberto Eco to psal pro Conneryho a Slatera.