Oblíbené filmy (10)
Andrej Rublev (1966)
Blade Runner (1982)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Bezpochyby jeden z nejlepších westernů, úžasné tempo, velkolepá režie, legendární Morriconeho hudba a v neposlední řadě skvělý cynický humor, který film povyšuje na totální kult. Ztotožňuji se s veškerou chválou zde již uvedenou a souhlasím v tom, že jde o snímek neprávem stojící ve stínu "Tenkrát na západě".
Mafiáni (1990)
Hard Boiled (1992)
Tenkrát v Americe (1984)
Úžasná, epická, jímavá gansterská sága, která si nezadá ani s legendárním Kmotrem. Leoneho mistrovské vypravěčské schopnosti a cit pro detail zaručují, že téměř čtyřhodinový snímek uteče jako voda. Herecký koncert De Nira i méně slavného Jamese Woodse.
Casino (1995)
Divoká banda (1969)
Geniální western a zároveň antiteze žánru. Dokonale zaranžovaný krvavý balet, stovky mrtvých, hrdinové relativních morálních kvalit, silné motivy přátelství a cti. Stručně řečeno, jeden mistr akce ve stylu "heroic bloodshed" už tu byl dávno před Johnem Woo.