Poslední recenze (75)
Labyrint (2015) (seriál)
5* za provedení, -4* za scénář.. Kdo dal více, tak buď neviděl poslední díl, nebo nemá srdce... Nemám ani chuť, ani náladu se k tomu zde dále vyjadřovat, ale doporučím přečíst si komentář uživatele "D.Moore", který je vcelku výstižný..
MacGyver and the New Citan (2012)
Ano, vím, že to není na 5*, ale za tu myšlenku si je to prostě zaslouží.. Když bych to měl brát vážně, tak samozřejmě na filmu se projevuje nižší rozpočet, stejně jako slabší scénář a trošku i režije (tedy solidní 3*), ale o tom tento film není.. Tento film je o tributu jedné legendě, legendě jménem MacGyver. A to plní dokonale, včetně ohromného množství easter-eggů, podobného stylu vyprávění a konečně i alespoň snahy o podobnou kameru.. A Richard Dean Anderson ukazuje, že i když možná přibral pár kilo, něco vrásek a blonďatá hříva se změnila na šedou, stále je to on a stále "to má v ruce".. Prostě pro fanoušky MacGyvera nutnost, pro ostatní? Asi ztráta času... Pokud by však všechny společnosti dělaly takovéto reklamy (z místního popisu filmu to není patrné, ale jedná se o reklamní kampaň Mercedesu), bylo by na tomto světě lépe..
Soukromé pasti (2008) (seriál)
Hodnotím jenom podle Tatínkovi holčičky, která byla neuvěřitelně dobře zahrána... Až člověku běhal mráz po zádech!