Někdo to svinstvo uklidit musí. Černá komedie z produkce Quentina Tarantina o netradiční agentuře, která se specializuje na úklid po brutálních zločinech. V příběhu plném originality a atmosféry v roli nebojácné uklízečky Gabriely uvidíte Angelu Jones. (oficiální text distributora)

Recenze (49)

LaciLC

Pekne uletená čierna komédia, ktorá však podľa mňa naplno nevyužila svoj potenciál a rozhodne mohla byť vtipnejšia. Ja som sa tiež bavil len priemerne, ale hlavné je, že film nenudí a mne sa naň dobre pozeralo. Je v tom krv, čo nezaškodí, ale hlavne som chcel opäť vidieť temperamentnú Esmeraldu z Pulp Fiction. ()

kingik

Nalákalo mě to na jméno Quentin Tarantino, který je pod filmem podepsán jako producent. Označení černá komedie moc nesedí, protože jsem se nezasmál a pokus o černý humor selhával v hrozné realizaci neznámého režiséra Reba Braddocka. Nutno uznat, ža by s tak pitomým scénářem mohl těžko něco udělat i nějaký renomovanější režisér. Herecké obsazení je úplně mimo a snad všechno na tomhle filmu působí odfláknutě, odbytě, nedodělaně a zkrátka nepovedeně. Tarantino s tímto paskvilem sáhl zcela vedle. Po skončení filmu jsem se divil, jak to mohl produkovat. Důkazem toho, jak je film příšerný, je i to, že si režisér od té doby už nic nenatočil. 20% ()

Mustaffa

Taková úchylná komedie s úchylnou hrdinkou Gabrielou, kterou fascinuje krev, sériový vrazi a asi nejvíce uříznuté hlavy a její zvědavost, zda-li hlavy bez těla dokážou těsně po oddělení něco říct. A tak se přihlásí do "úklidové" firmy, která uklízí následky po různých trestných činech, po těch krvavých samozřejmě. Zní to docela ujetě a zajímavě, ještě když si k tomu přičtete, že se na filmu podílel Tarantino a že to je frajer na podobná témata, ale bohužel Krvavá romance zůstala jen u jejího zajímavého tématu a tam se taky zasekla. Je to nuda, ale zajímavá. ()

blitzer

Parádní, naprosto ujetej, ale originální snímek se skvělou hlavní představitelkou. Gabriela byla neuvěřitelně sympatická a ten její milej kukuč mi připomínal roztomilý štěnátko. Za celou téměř hodinu a půl se toho sice moc nestalo, ale i tak jsem se nenudil ani vteřinu. V neposlední řadě musím vyzdvihnout hudbu, která zvlášť ve spojení se závěrečným nožovým tancem byla luxusní. PS: A přece mluví... ()

Garch

Je to "Tarantinovka" s výbornou Angelou Jonesovou. Naprostým vrcholem je její "tanec smrti". .PS: Vzpomněl jsem si uklízečku Gabrielu po nedávném restauračním masakru. Kdo v Česku uklízí místa krvavých událostí? To přijde policajt za pozůstalými a řekne: "tak, my jsme hotoví, nafoceno máme, už tam můžete." (?) - Aktualizace - vyjádření policie: (Zlínský kraj - Mohlo by se zdát, že úklid místa činu po vraždě je záležitostí policie, ale není tomu tak. Podle krajské policejní mluvčí Jany Macalíkové zajišťuje tento druh úklidu přímo majitel nemovitosti, kde se vražda odehrála.) ()