Trailer 6

Epizody(8)

Osudové rozhodnutí, které padlo v šedesátých letech 20. století v Číně, rezonuje v časoprostoru a ohrožuje celé lidstvo. Podaří se skupině vědců tohle nebezpečí odvrátit? (Netflix)

Trailer 6

Recenze (231)

3 AM Code

Předlohu jsem nečet a dvojku B&B moc nemusím od tý doby co "kreativně" domršili závěrečné série GoT. Nicméně tady šli podle existující předlohy, stejně jako u prvních řad GoT a adaptace jim pořád jdou slušně. Tohle SF je pomalejší - žádná space opera, ale má sympatický cast který hraje přesvědčivě civilně a dialogy kupodivu většinou nejsou bláboly. Mhouření očí tak nastává spíše u té SF části děje - hlavně některé plány lidstva v reakci na krizi radši moc nezkoumat. Například útok na loď mohl velmi snadno zničit právě ten kus dat o který jim šlo, takže to evidentně bylo jen pro "cool" efekt. Myšlenka "wallfacers" je taky dost přitažená za vlasy. Tak uvidíme jestli to pořád bude držet pohromadě v druhé řadě. ()

Sludger

Seriál som doslova zjedol. Prvých päť častí bola doslova jazda, nápad za nápadom, skvelé tempo. Finále piatej časti fakt že skvostné. Ku tomu postavené na vedeckom základe (kvantová fyzika, iné dimenzie, škoda, že len z rýchlika). Posledné tri časti trochu stratili dych a nepriniesli už nič prevratné, skôr chystali pôdu na ďalší dej, ktorý tak skoro neuvidíme. Zrejme to bol cielený marketing, pretože mám chuť si kúpiť knihy, pretože ma echt zaujíma, čo bude ďalej.  Takéto skvelé, originálne a vedecké poňatie invázie mimozemšťanov som ešte nevidel. Vrelo odporúčam. Po piatu časť na plný počet bodov, potom tak na 8 z 10. ()

Illy

Musím se přiznat že první dva díly jsem si nebyl jistý jestli to dokoukám, moc mě to nechytlo..  Po třetím díle už jsem rychle spěchal na 4 a pak šup šup a sjel celou sérii. Ve finále - spokojenost. Vím že knížka je náročnější čtení a potřebuje asi trošku času soustředění, tudíž pokud jsem se k ní nedostal zamlada... Teď už je soustředění jedna z věcí které se mi příliš nedostává. O čase nemluvím. Ale neztrácel jsem se, bavilo mě to a pevně doufám (ale optimista úplně nejsem) že algoritmy netflixu schválí i následující série. Palec hore, more! ()

kenkaku

Vrchol nabubřelé idiocie ve vypatlaném woke hávu. Seriál začne na začátku plácat dohromady několik nesouvisejících (prvoplánově zajímavých) témat a když konečně ten slepenec začne propojovat, zůstává jen jedna zcela nesmyslná linka, co ani neumí obhájit logiku hlavní myšlenky. Podrobně u jednotlivých epizod. ()

elanius

(Se3/2024) / Vyhnem sa nitpikingu, lebo dalo by sa. Prvá séria je super zábavné, na prekvapenie vcelku jednoduché scifičko. Príbeh je super a seriál z toho naozaj vyťažil maximum. Trochu sa mi zdalo, že koncom série bolo už viac vaty a záver ma zrovna zo stoličky nevystrelil. Na druhú sériu sa ale teším. (8/10) ()

• Billionář Lin Qi chtěl převést čínský sci-fi román „Problém 3 těles“ do globálního hitu, pracoval s Netflixem a tvůrci Hry o trůny (od r. 2011). Bohužel nedožil se premiéry, když byl otráven kolegou v Šanghaji v roce 2020. Tento kolega, Sü Jao, 43letý bývalý manažer Linovy společnosti, byl v březnu 2024 soudem v Šanghaji odsouzen k trestu smrti za Linovu vraždu. Lin Qi vlastnil práva ke knižní předloze pro zfilmování. (Yorkcz)
  • Trisolaris, domovská planeta mimozeské rasy, je v seriálu soustava tří sluncí vzdálená 4 světelné roky od Země. Taková soustava opravdu existuje, jde o Alfa Centauri, našeho nejbližšího hvězdného souseda. Obsahuje dvě objevené planety, ale na žádné nepanují podmínky vyobrazené v seriálu, mimo jiné protože třetí hvězda tohoto systému je velmi malá a obíhá stranou hlavních dvou hvězd. (spacemaster)
  • Seriál měl být původně vysílán v roce 2023, ale tvůrci David Benioff a D.B. Weiss trvaly na natočení ještě jedné scény, která nebyla původně ve scénáři. V té době, v roce 2023, začala v Hollywoodu stávka a natočení této scény se o několik měsíců opozdilo. Tvůrci i tak trvali na tom, že scéna musí být natočena. Po skončení stávky byla scéna natočena a seriál byl odložen na březen 2024. (Dalfor)