Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Jack Green je profesionální gambler, který by nenechal vyhrát ani svou vlastní babičku. Jeho ruce už mu vydělaly slušné jmění, ale když se pustí do hry s mafiánským kápem Machou, začne mu docházet, že tohle by mohla být jeho poslední výhra, tím spíš, že se tak nějak očekává, že ze slušnosti prohraje. Věci se ale trochu zvrtnou a i když se Jackovi podaří utéct, má teď dost velký problém. Macha se nenechá jen tak "vojebat" a vypíše na Jackovu hlavu velkou odměnu. Las Vegas je městem hříchu a z téhle akcičky kouká pozinkované futro. Ještě že má Jack pár triumfů v rukávu. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (288)

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Film, na který se mohou koukat psychiatři spolu se svými pacienty a všem se bude líbit. 1) 37letý Guy Ritchie předvádí, že náš největší nepřítel je v nás samých...až potud se s jeho sdělením mohu ztotožnit. Nedodal však, že tím nepřítelem je naše (v tomto případě jeho) zbytnělé ego. A Guyovo ego není bez zajímavosti. 2) Jinak nemohu, než se přihlásit ke komentáři Igiho B. Snad jen bych dodal, že znovu film vidět netoužím a tomu odpovídá počet hvězdiček. ()

Vitason 

všechny recenze uživatele

Tady už někomu z tý Madonny hrabe. Na Revolver jsem byl velice zvědavý, protože gangsterské filmy od Guye Ritchieho miluju, ale místo skvělého zážitku jsem schytal šest kulek do svého fanouškovského srdce a to hlavně zásluhou scénáře. Upřímně nechápu, proč si někdo Ritchieho formátu nechá kecat do příběhu od Luca Bessona. Jistě Besson je skvělý vypravěč, ale scénáře mu moc nejdou. V Revolveru můžete nalézt prvky vykradené z deseti jiných filmů, které zde vytvářejí nekonzistentní guláš, který mě neskutečně štval už po dvaceti minutách, kdy mě film přestal upřímně zajímat a dokoukal jsem ho jen s velkým sebezapřením. Díky zmíněnému nezájmu jsem rezignoval i snahu pochopit příběh a když už přišel desátý zvrat, který se tvářil jako závěrečná pointa, tak mi došlo, že bych to nepochopil ani kdybych se sebevíc snažil. Kromě šíleného scénáře nedokázal Ritchie udržet ani vypravěčskou část, kdy v jeden moment používá naprosto zbytečnou a samoúčelnou animaci, která vůbec nic neřeží, jen dokumentuje zoufalou snahu být zatraceně cool. O což se snaží i filosofické kecy, moudra a schizofrenní boje některých postav. Ale abych jen nekritizoval některé části filmu jsou velice dobře natočeny. Například Sorterova přestřelka je střihačská a kamerová poezie, ale to je zatraceně málo. Obzvlášť když mě dokázal štvát i jindy můj oblíbený Jason Statham. O Liottovi nebudu radši ani mluvit. Ritchie tady si šlápnul hodně vedle. Vykašli se na přehnanou snahu být cool. Opusť neonem prosáklé Vegas a vrať se do špinavého Londýna, tam ti to sluší nejvíc. ()

Reklama

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Ritchie + Tarantino = Snatch. Ritchie + Godard = Revolver. ____ Jedním z ústředních faktů intelektuálního života dvacátého století byla zásadní divergence či rozpolcení mezi analytickou filmařskou tradicí, která ovládala anglicky mluvící svět, a kontinentální filmařskou tradicí, která vládla na evropské scéně. Film hollywoodský (komerční, populární, žánrový) versus film evropský (nekomerční, umělecký, autorský). Takto je tradičně chápán vztah kinematografie Hollywoodu a Evropy, jejichž esenciální charakteristiky jsou stavěny do přímého protikladu - nikoliv náhodou spadá konjunkce obojího v jedno s Velkou Británií, domovinou Ritchieho. První tradice, kam přísluší Snatch, koprodukovaný USA, se mnohým jeví jako ústup od velkých duchovních problémů, které se týkají každé myslící bytosti – smysl života, podstata lidství, povaha dobré společnosti –, a jejich nahrazení posedlostí specificky žánrovými problémy. Tady se kinematografie začala chovat jako vědecký obor, charakterizovaný jasností metody a kooperativním, kumulativním pokrokem ve formulování a asimilování výsledků, avšak za cenu ztráty veškerých kontaktů s ústředními problémy, které jsou zajímavé skutečně obecně, ne jenom pro věrný okruh hollywoodských specialistů. Zabývání se tradičně ústředními problémy tak zbylo na kontinentální kinematografii, reprezentované tentokrát ve Francii koprodukovaným Revolverem, avšak práce těchto filmařů se v očích analytičtěji orientovaných diváků jeví jako rezignující na jakýkoli zájem o jasnost a metodu ve prospěch svévolné a téměř záměrné nesrozumitelnosti, charakterističtější pro poetické užití jazyka než pro povýtce logický argumentativní diskurz. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Nie je to ani zďaleka taká katastrofa, ako naznačuje absolútny nezáujem publika, takže pokiaľ ste pri niektorých Stathamovkách v minulosti trpeli, Revolver vás bude maximálne iba tak nudiť. Znechutení nebudete mať byť čím. Ja nie som žiaden hard core fanúšik Guya Ritchieho, takže ma jeho priemerný Revolver nemal čím sklamať, keďže som od neho nič neočakával. Po pár rokoch si z neho nepamätám zhola nič, snáď iba prechádzajúce sa hovoriace postavy a pri tom aj zostane. Film sa napríklad páčil Karlovi Rodenovi. ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Tak sorry Guyi, ale tenhle film je na střelení tou zbraní do tvý hlavy. Vymyslel si spoustu fajn filmů. Takový Podfuck patří mezi to nejlepší co se na poli krimi komedií povedlo. Bohužel tvé jméno znamena očekávání a pokud si s očekáváním chtěl naložit takto omlouvám se, ale už nejsi nic zajímavého. Koukat 115 minut na film , kde má nějaký boss místnost plnou neonů, které mají působit jako solarko a kde existují nájemní vrazi co nikdy neminou dokud se neobjeví Tvůj hrdina, to opravdu ne. Přežiju pár nahýh krasavic, i pár mrtvých krasavic, nevadí mi černý humor, nevadí mi střilení ani zabíjení, ani moc krve ani málo krve, alevadí mi podělanej film od kterýho jsem čekal hodně. Příště milý Guyi kousej sousto po malých kouskách a velmi pomalým tempem jinak se znovu zadávíš. ()

Galerie (27)

Zajímavosti (10)

  • Film sa natáčal predovšetkým v Londýne, ale filmári navštívili aj britský ostrov Man. (MikaelSVK)
  • Vo filme sa objavuje téma šachu. Jedna z postáv má meno Horowitz. Horowitz bol známy šachista, ktorý objavil postavenie - tzv. Horowitzovi strelci. (ČSFD)

Související novinky

Guy Ritchie chystá comeback

Guy Ritchie chystá comeback

16.05.2007

Pro producenta vykročení neobvyklým směrem, pro režiséra naopak návrat ke klasice. To je RocknRolla, nový film Guye Ritchieho. Režisér kultovních britských gangsterek Sbal prachy a vypadni a Podfu(c… (více)

Ďalší job pre Kuriéra

Ďalší job pre Kuriéra

10.09.2005

Jason Statham, na ktorého charizme a coolovosti z veľkej časti stojí akčná pecka Kuriér (a ktoré sú zároveň jediným dôvodom, prečo si pozrieť pokračovanie), si v akčnom thrilleri CRANK zahrá… (více)

Reklama

Reklama