V treťom dieli o vraždiacej bábike Chuckym už je z chlapca Andyho mladík v službách vojenských kasární. A to je pre Chuckyho vďačné miesto plné potenciálnych obetí... (POMO)

Recenze (130)

JohnMiller

You just can't keep a good guy down Trojka je s môjho pohľadu veľmi slušné pokračovanie (Bár by boli všetky trojky v takejto kvalite.) Dej aj herci sa zmenili ale Chucky vonkoncom nie. Je to stále ten istý brutálny vrah s neuveriteľným zmyslom pre humor a nápaditými hláškami ktoré ani v tejto časti nepoľavili. Hodnotím to tak isto ako dvojku. Ja som tu kvalitatívny pokles nepostrehol. Tvorcovia si tu dávali záležať na Chuckyho prejave. Mimika a nič čo sa týka bábky nebolo sfušované. Jeho krik a nenávisť v tvári boli hádam lepšie ako v minulých častiach. ()

Haymar

Ač už je to kvalitativně originálu na hony vzdálené, pořád mám i tento díl docela rád (dobrý nápad - zasazený dějem do vojenského prostředí, zabíjí naprosto nevyužitý potenciál a slabá, velice slabá režie). Přesto mi slabost pro Chuckyho a notná dávka nostalgie prostě nedovolí dát míň... Zároveň tímto dílem uzavírám "svou"(oficiální) Child's Play "trilogii" (další pokračování opravdu důrazně nedoporučuji!!)... ()

Abiosis

*NA MENINY NECHCEM* Nerátal som s tým, že Chucky si udrží fomu vo všetkých častiach pôvodnej trilógie, ale aspoň prvé dve časti boli "príjemne" stráveným časom. V tej záverečnej časti naozaj príbeh pokrivkáva viac ako Chucky vo svojom neforemnom telíčku. Tretí príbeh o nespratnej bábike bol urobený narýchlo (od uvedenia predchádzajúcej časti ho delí len cca. 9 mesiacov) a tento časový stres sa podpísal aj pod kvalitu celého príbehu. Umiestnením príbehu do prostredia vojenskej školy je zaujímavý a (v porovnaní s ostatnými časťami) originálny, avšak neschopný z tejto výhody ťažiť. Originalita absentuje na všetkých frontoch - v konaní postavičky a ostatných postáv, v Chuckyho hláškach, spôsoboch vrážd, či príbehových zvratoch. Zaujímavým sa pre mňa stáva len finálny Chuckyho žartík počas vojenského cvičenia. Verdikt v 1 vete: Keď Chuckymu dochádza dych... 31.08.11 ()

cariada

Tohle už je spíš taková fraška. Ač je rozdíl mezi první a třetí dílem jen tři roky tady se děj posouvá hned o 8 let. Andy je poslán na vojenskou akademii.. Po letech se firma rozhodne znova vyrábět panenky a samozřejmě použijou zbytky z minula kde je i sračka s Chuckyho a hned první výrobek dají šéfovi jenže je to jak jinak než Chucky a ten se o šéfa hned postará a zjistí kde se nachází Andy. A sám se mu pošle jako balík. Jenže balík má předat malý černoch Jerry rovněž kadet akademie a ten si ho nechá jelikož si sním Chucky povídá. Andy to zjistí , ale nedaří se mu to vymluvit. A tak postupně zařvou náký vojáci a Chucky se snaží stále získat tělo pro sebe. Poněkud divné je že jsou tak blízko lunaparku, když tam hned za bukem střílí (to by jim asi normálně neprošlo), pak se to celé přesune právě do lunaparku do domu hrůzy na finále. Je to už hodně slabé a o ničem. ()

Allien.9

CHUCKY JE ZPĚT A V PLNÉ SÍLE!!! "Dětská hra 3" má snad vše, co postrádal těžce promarněný druhý díl. Perfektní atmosféra, mrazivá hudba, sympatičtí herci, působivé akční sekvence a tuny opravdu vypečených lekaček - to vše činí z tohoto nenáročného horrůrku druhý nejlepší díl série. P.S.: Strašidelný zámek prostě nemá chybu!!!:-)) ()

Zajímavosti (17)

• Malý voják (Jeremy Sylvers) se představí policistovi jako Jim Tyler. Na začátku filmu má však na uniformě Tyler R. (Lajty)
  • Britská premiéra filmu bola vážne ohrozená, jedny z britských novín (The Sun) vo svojom vydaní tvrdili, že tento film ovplyvnil dvojicu chlapcov natoľko, že zavraždili dvojročného chlapčeka Jamesa Bulgera. Neskôr sa ukázalo, že ani jeden z vinníkov film nevidel. (beso74)