Epizody(14)

Emma a Dexter spolu po promoci stráví noc a ráno si jde každý vlastní cestou. Jejich osudy už ale zůstanou navždycky pevně svázané. (Netflix)

Recenze (66)

Chen

Knihu jsem nečetl, film neviděl, takže nemám s čím srovnávat, což je možná dobře, protože mě pak mohly některé momenty překvapit. Jistě, určitá klišé tu jsou, ale nejsou tak velkým záporem, abych si tuhle emotivní, ale ne přehnaně sentimentální podívanou neužil. Obsazení je skvělé, postavy jsou lidské, chybují, koncept je zajímavý a nenudí. Nejsem kdovíjak velký romantik, ale tohle dojalo i mě. ()

BarryLyndon

Seriálový remake 13 let staré romantiky s Anne Hathaway. Nejsem extra fanda originálu, tak tohle bylo dost možná i lepší. Je to evidentně zaměřené více na ženy. A bohužel to potkal osud většiny Netflix adaptací a to konkrétně u hlavní ženské postavy.Bohužel to nevyužívá rozsah a pro závěr si to jde stejně divně jako film... ()

Azhila

Vitajte v novom netflixovskom bombastickom seriály "Nula chémie". Nie vážne, je to ako pozerať sa na dva magnety, ktoré sa navzájom odpudzujú v spomalenom zábere, akurát s viac vynútenými dialógmi a napätým očným kontaktom. Neberte ma zle, knižku Davida Nichollsa mám veľmi rada, a film s duom Hathway-Sturgess je krásnou adaptáciou. Ale tento seriál, well: Jedná sa o dvoch ľudí, ktorí našli fontánu večnej mladosti mimo obrazovky (hej ale aspoň nemuseli platiť maskéra/rku!). Každý jeden deň v roku sa stretnú, povedia si čo a ako a idú si svojou cestou. Neustále sa opakuje tá istá pesnička, tie isté výrazy tváre a vy necítite nič (okrem scén s chorou mamou samozrejme, nie som monštrum).  Ale hej, kto potrebuje vývoj postáv, keď môžete mať epizódu za epizódou tie isté vyčerpané výkony? Je to ako Groundhog day, ale namiesto toho, aby Bill Murray dostal cenné životné lekcie, musíme sledovať, ako sa títo dvaja neúspešne snažia medzi sebou vytvoriť akúkoľvek podobu chémie. ()

kondor77

Jako romantik, který od té doby co ho propustili z vězení, dává rok co rok na Sv. Valentýna kytičku na hrob své poslední přítelkyně jsem se na seriál moc těšil. Bohužel má očekávání zůstala nenaplněna. Instantní romanci dvou nesympatických individuí tak alespoň zachraňuje chytlavý soundtrack a příjemný poslední díl. ()

Reesam

Můj nejoblibenější film natáhnutý do 14 sérií = 6 hodin emocionalni bouře. Chci si to způsobit? Nikoli. Udělám to? Sampzřejmě. Natočené s citem, Ambika i Leo jsou skvělí, drželo se to knihy i už tak skvělého filmu, takže se vlastně nemám na co stěžovat. A stejně mi původní adaptace přijde lepší. Možná že mi chemie mezi Ambikou a Leem nepřišla taková jako u Anne a Jima. Možná to bylo tím, že ačkoliv byla slvělá, tak mi možná Ambika vadila svým jednim pohledem, který neměnila. Ale nemění to nic na tom, že se to povedlo. A brečela jsem. Sice ne tak hystericky jako u filmu, ale pár potůčků slz brázdilo po tváři. ()