Jeden americký chemik si představuje, že udělá životní obchod se svou drogou. Všechno ale nejde podle plánu a on se brzo zamotá do spleti podvodů. (Filmbox)

Recenze (202)

tom88

Nebyť skvelého Samuela L. Jacksona, tento film by som si ani nevšimol. Je to nadpriemerný krimi thrillerík, ktorý ubehne ako voda, dokonale pobaví a to zase hlavne kvôli Samuelovi, ktorý tomu dáva všetok šmrnc. Film je natočený s nadhľadom a čierny humor sedí. Od štyroch hviezd to nemá ďaleko a som rád, že som dal filmu šancu s odstupom času. 69% ()

r.deshain

Svižná, jednoduchá anglická komedie. Žádný velký zázrak, ale ani chvíli jsem se nenudil, L. Jackson to určitě hodně drží nad vodou, ale i ostatní jsou dobří, a scénář obsahuje několik velmi dobrých nápadů a sérii vtipů, zakončenou poslední scénou v titulcích.. Pokud je zrovna nálada na oddechový film, tenhle sedne jak prdel na hrnec! ()

rikitiki

Namachrované béčko nejspíš inspirované Tarantinem. Měla jsem z toho spíš pocit dobře naplněného klišé, než že by se tvůrci pokoušeli o nějaký vlastní vklad do žánru. Divákovi tak nabízejí rázovité figurky (překrásná nájemná vražedkyně, mlčenlivý mstitel z daleka, samolibý drogový dýler, brutální šéf kartelu ….), všichni kolem sebe sypou hlášky jako vzteklí, několikrát tu někdo někoho zradí a konec nepřekvapí. Samotná Formula 51 ale byla krásně názorný příklad MaCGuffinu. /27. 6. 16./ ()

IQ Tiqe

Čistokrevná akční komedie. První půlka je neskutečnej nářez, jaký od Mizerů snad nepamatuju. Kromě věčnýho „fuck“ se přidává i plno hlášek a mých výbuchů. Stylově, ani herecky nemá chybu – Samuel L. Jackson v kiltu, nebo Emily Mortimer jak ji neznáte, navíc blond jí sekne. Navíc postavy blbců, všiváků a taky Robert Carlyle aka Rampelink z Once upon a Time. Britský prostředí a jazyk jednoznačně pomáhají. Druhá půlka trochu polevuje, ale možná to je jen můj pocit, protože jsem při sledování upravoval titulky. # [viděno: monitor, 5.1] # příběh 7 | hudba 7 | humor 5 | akce 7 | napětí 2 | pustil bych si znovu 8 ()

chalp

Neviem či Ronny Yu zaspal dobu,alebo sa všemožne snažil vyhnúť kopirácii Guya Ritchieho, lebo inak si tie hnusné, odporné,neštýlove a úplne zbytočne sekané spomaľovačky vysvetliť neviem.Scenár je výborný tak isto ako dvojka Sam a Robert, ale tie sekačky ma nehorázne srali, pri nejakom dementnom seriály, alebo béčku ich znesiem, ale pri takomto projekte len sotva.Tu jednoznačne zvíťazil obsah nad formou. ()

Zajímavosti (13)

• Film je založen na historii města Liverpool a na obchodu z otroky. Je však dějově převeden na obchod z drogami. (Terva)
  • Slovo "fuck" ve filmu zazní 180krát, což je 1,93krát za 1 minutu. (Dixxx)