V pokračování sci-fi komedie Skvělé dobrodružství Billa a Teda se přitroublá dvojka vydává na cestu do nebe, pekla a na různé zastávky mezi těmito cíli a setkává se (mimo jiné) s Albertem Einsteinem, velikonočním zajíčkem či smrtkou. (oficiální text distributora)

Recenze (74)

Tsuki

Jedno je jisté – dvojka je ještě o něco stupidnější a absurdnější než první díl. To by nemuselo být nutně špatně, ale opět to stejně jako jednička naráží na problém nedotaženého scénáře s malým množstvím funkčních gagů a málo využitými nápady. Upřímně – bavila jsem se méně než u jedničky. Smrtka byla fajn, ale jestli nejhumornější scénou filmu je to, že hrdinové soupeří se Smrtkou ve společenských hrách a Smrtka nechce uznat svou prohru, tak mi to vlastně přijde poměrně slabé. Bohužel si opravdu nevybavuju jedinou scénu, která by mě pobavila více než tato, a tuším, že jsem se možná ani nezasmála nahlas. Tak nevím. Absurdní humor mám obecně ráda, ale tohle asi nebylo nic pro mě (snad by to ale mohlo pobavit puberťáky ve správné náladě, což ostatně bude cílová skupina). Myslím si, že tímto mi eskapády Billa a Teda opravdu stačily. ~(2,3)~ ()

Za mňa pomerne výrazné zlepšenie na všetkých úrovniach. Akoby jednotka bola iba ohmatávaním materiálu a všetko sa naplno rozbehlo až v dvojke. Nie je to síce bohvieako vtipné a nabité hláškami (avšak určite nechýbajú), ale je tu toľko vizuálnych nápadov, až ich divák všetky naraz nepoberie. A je rozhodne dobré, že sa tu odkazuje (aj) na umeleckú kinematografiu minulosti (Siedma pečať, nemecký expresionizmus, filmy Powella a Presburgera, možno aj Westworld) a nejde tak len o stereotypný teenagerský výplach. Záverečná tretina ide už skôr v šľapajách jednotky, avšak hudobné finále s "hosťami" pred publikom je určite lepšie ako predstavovanie historických postáv. ()

honajz2

Je to ještě větší kravina než první díl, ale pořád to dokáže bavit a i když se najdou trapné části, těch vtipných je pořád o něco víc. Kvalitou je to jen o trochu slabší než první díl a už to nemá tak dobrou atmosféru, nicméně film je to pohodový, příjemný a kouká se na něj dobře, tudíž proč ne. Já tyhle dva magory celkem můžu, akorát člověk musí přistoupit na ten šílený styl humoru. Což můj problém rozhodně není. 3* ()

Radiq

Ještě stupidnější film než Skvělé dobrodružství Billa a Teda. Nejen, že ti dva jsou stejní dementi jak tenkrát, ale už mě to nebaví ani trošičku. A propagace rocku je neuvěřitelně častá, stejně jako jejich kytarový gesto, čímž se mi film hnusí víc a víc (každej přece ví, že kvičení kytar vždycky bylo a vždycky bude sračka). Grim Reaper teda byl hezkej, ale jinak to byl všechno spíš trapas. Nejvíc mě pobavilo v pekle: Plukovník: "A teď budete dělat nekonečně kliků." Bill: "Nedokážu udělat nekonečně kliků." Ted: "Možná bysme mohli dělat holčičí." ()

corpsy

Vizuálne opulentnejšia zábavka, ako jeho predchodca, len čo je pravda. Avšak hlavný predstavitelia už niesu taký sympaťáci, ako minule, neprednášajú žiadne nesmrteľné hlášky a pravdepodobne je tu toho trochu viac, než by zdravý rozum dovolil. Svetlejšie chvíľky však prevládajú a tým pádom je opäť o zábavu postarané. Aj keď škoda, že len málo nad priemer. ()

• Při sledování filmu si můžeme všimnout, že v záběrech, kdy jsou Bill (Alex Winter) a Ted (Keanu Reeves) vedle sebe, je Bill vždy nalevo a Ted napravo. Je to záměr režiséra Petera Hewitta, který je tak zabíral podle pořadí jejich jmen v názvu filmu. (animaxis)
  • Na konci filmu se měly v reálném světě objevit tři postavy, které Bill (Alex Winter) a Ted (Keanu Reeves) potkali v pekle (tedy přítel Tedova otce z armády, velikonoční zajíček a Billova babička). Tentokrát ale měli být o něco agresivnější a měli se zúčastnit automobilové honičky, při které se měli Billa a Teda snažit zastavit, aby se nedostavili na soutěž kapel. Přestože se honička už začala natáčet, její dotočení by překročilo rozpočet, a tak se v hotovém filmu nikdy neobjevila. (animaxis)
  • Natáčelo se v Santa Clarita Studios a v lokacích v Los Angeles a okolí (Kalifornie, USA). (Rominator)