Bichunmoo

Recenze (11)

Tony.cs

Já tvůrcům odpouštím levné (ale ne zase špatné) triky. Film z roku 2000 tudíž vypadá jako by byl o takových 10-20 let starší. Nevadí, absolutně ne. Protože i když jsem se nad tím na začátku pozastavil, velice rychle jsem to přešel. Krásný příběh, líbivá choreografie a v částech romantických i nádherná hudba. ()

system

Ahoj, ja jsem Sulie, a ty jsi? Jinha. Jinha, ktery kosi a sestreluje (nedelam si srandu on fakt s tim mecem strili) svym nadupanym mecem vsechny, kteri se priblizi na 20 metru. Uchvatne, brilantni, vizualne nadherne a s vynikajici hudbou. Dalsi ze snimku o kterych nikdo nema ani potuchy. A nesrovnavat s Hrdinou - podivejte se na rok vydani :-) ()

molotov

Hlavní lovestory je opravdu velkolepá, to se už ale bohužel nedá říct o samotném filmu. Choreografie je celkem slušná, ale souboje jsou tak špatně natočené a sestříhané, že si je moc nevychutnáte. Co do velkoleposti se film vůbec nemůže měřit s filmy jako Hrdina. Co mě místy dost štvalo, byla naprosto nevhodná současná rocková hudba, která hrála v několika scénách a kazila mi dojem z jinak pěknýho orchestrálního soundtracku. Výprava taky není bůhvíjaká, na davové scény zapomeňte. V porovnání s Válečníkem Musou, který rovněž neměl velké davové scény Flying warriors rovněž prohrávají, protože Musa má mnohem kvalitnější technickou stránku. Abych jenom nekritizoval, tak i přes značnou překombinovanost se mi moc líbila hlavní milostná línie. ()

Adrian

Ambiciózne rozohraté fantasy, ktorej podlamujú kolená obmedzený rozpočet - vďaka čomu po formálnej stránke film často vyzerá ako televízna produkcia. A snaha zakryť slabé bojové schopnosti angažovaných hercov schválne zmäteným strihom a špirálovitou choreografiou súbojov je miestami až príliš očividná. ()

Cyberboy

Slátanina o tom, jak se všichni chlapi co meč v ruce udržej, zblázněj do jedný neskutečný kočky a všichni to skutečně podělaj. Citově ploché, myšlenkově postavené na hlavu, hudba těžce nepadnoucí (evropský pop-rock do asijské romantické bojvky??), boje s mizerným timingem a nulovou gradací a do toho všecho silně neatraktivní chcípák-hrdina s frňákem jak baba Jaga. Dvě hvězdy jsou za ty dvě kočky bez kterých bych tenhle film nezvládnul. Vzhledem k tomu, že jsem předevčírem viděl Shinobiho, tak pro mne byl kvalitativní kontrast do očí bijící. (3/10) ()