V New Yorku se náhodně na Štědrý den setkává 5 lidí. Jsou propojeni sérií nevysvětlitelných příhod a s malou vzájemnou pomocí si uvědomují nový smysl svých životů. (oficiální text distributora)

Recenze (109)

nash.

Jsou filmy, které se přihlásí o pozornost halasným tanečkem v pestrém kostýmku. A pak jsou ty, které přijdou nenápadně, potichu a pozvolna vás vtáhnou do důvěrného dialogu na témata ukrytá hluboko v srdci přičemž všechny ty zajímavé myšlenky a témat stydlivě ukryvá do zdánlivě banálních klišé. Ano, ten kdo od filmu čeká jen tanečky Penelope Cruz, je pochopitelně zklamán, protože neslyší, co mu tahle meloncholická, smutná vánoční mozaika vlastně vypráví. Film bez hluchého místa s řadou velmi silných a emotivních scén (vyprávění Rose proč nemá ráda vánoce, scéna s křížkem, smutný příběh Artieho, Julesova snaha dostat se do nemocnice, scény Rose s matkou.. i další) ()

HappySmile

Moc pěkný romantický vánoční film. Jednotlivé příběhy jsou hezky propojené, někdy jsou smutné, někdy dojemné - např. ten jeden příběh o malém vánočním zázraku. Herecké obsazení tady je opravdu hvězdné a naštěstí nezklamalo. A vzkaz pro šťouraly, kteří to musí za každou cenu srovnávat s Láskou nebeskou - tamto byla komedie, tohle je drama. ()

ABLABLABLA

Krásný film u kterého jsem hodně brečela. Prostě jsem si nemohla pomoct. Ale jinak, po tom co odezněly první pocity, musím uznat že nic moc. Docela trošku nuda, příběhy vůbec nezapadaly a neměly nic společného, slabý scénář, vlastně tu o nic nešlo. Ale za to moje rozbrečení, dávám tři hvězdy, i když by to bylo tak na dvě. ()

tommy187

Noel, americký názov tohto filmu sa chcel podobať na rôzne kultové snímky, ako napríklad Love Actually, to sa však s takmer nulovým rozpočtom spraviť nedá (povedzme, že všetky peniaze, ktoré tvorcovia dostali dali na herecké obsadenie). Jednoducho, čo sa týka preprodukcie bol Darček z lásky odfláknutý, čo je vzhľadom na kvalitný námet obrovská škoda. Povedzme však, že réžia bola v dobrých rukách, koniec koncov Chazz Palminteri už predsa niečo natočil, a profesionálnym filmovým tvorcom je od roku 1978. Všeobecne by sme sa však mali zamyslieť, či nechcel režisér len zahrať na city diváka, či nedal do filmu až príliš sentimentálnych prvkov, ktoré by mohli fungovať len na Vianoce. Ako som už však spomenul, počas týchto sviatkov sa toleruje trochu viac, medze sa kladú absolútne inak. Pokračovanie ->> http://somrecenzista.blogspot.sk/2014/12/darcek-z-lasky-noel.html ()

klerik

Trochu iný vianočný film, ktorý sa snaží hrať na vážnu LÁSKU NEBESKÚ. Má fajn atmosféru i obsadenie, len na našich súradniciach príde čisto americký príbeh o osamelosti a psychických problémoch trochu menej uveriteľný. Vzhľadom na počet samovrážd, bežné odlúčenie od rodiny a depresiami trpiacich občanov USA to ma pre amíkov vyššiu výpovednú hodnotu. Mne to prišlo občas umelé (pre mňa nepochopiteľné vykecávanie problémov cudzím ľuďom), ale herci podávajú skvelé výkony... Ale radšej odporúčam podobne vážne ale omnoho uveriteľnejšie PODOBY LÁSKY... ()

• Po uvedení v kině byla vydána na 48 hodin zkušební verze DVD. (HappySmile)