Ve skvěle obsazené komedii o vánočních svátcích sledujeme členy širší rodiny, kteří se snaží tradičně sejít, aby společně oslavili svátky. (Freeman Ent.)

Videa (27)

Recenze (156)

Pepinec

Sníh je na dovolený, Pepiku, zvedni si vánoční náladu aspoň skvěle obsazenou komedií, říkal jsem si předevčírem. No, to jsem si teda zvednul. Leda tak prdel ze sedačky po sto sedmi minutách snahy o vtip. Pan Nelson se v létě kouknul na nebeskou lásku a řekl si, že do Vánoc natočí dvojku, ale po svým. Dějové linky jsou vyrovnané asi jako zápasy mezi Barcelonou a Bohemkou, což by samo o sobě ještě nebyl takový průser, jenže on je navíc styl vyprávění Z pohádky do pohádky nápaditý míň než šatník Columba. Rodinu si vážně nevybereš, ale film jo, tak běž prosim tě na něco jinýho. ()

Ollie235

Vánoční komedie, které chybí jak sváteční atmosféra, tak jakýkoliv nadhled a vtip. Přísnější měřítka snese pouze dějová linka Eleanor a Joea (Olivia Wilde a Jake Lacy), která by snad zasloužila i samostatný film. Jejich dialogy jsou až na další občasné světlé výjimky tím jediným, co Love the Coopers nabízí. Další důkaz o tom, že samotné obsazení dobrý film nedělá. ()

chrispe

Letos začínám fakt brzo... ale nemohla jsem si pomoc. Podle traileru jsem čekala vánoční komedii, nu dočkala jsem se tak trochu ukecanýho filmu s vypravěčem jak z Amelie, který byl tak nějak zasazen do vánočního času a to občas fungovalo a občas nefungovalo. Btw: opravdu nemusíte vše, co dělí do několika dějových linií určitého počtu lidí hned srovnávat s Láskou nebeskou. ()

spaceboyCZ

Clovek by ocekaval vanocni komedii, jenze ona je to spis dramaticka tragedie. Neuveritelne natahnuty uvod, kdy se nam snazi autori radobyvtipne predstavit celou familii proto, aby cely film vzapeti behem 20 minut skoncil. Nektere vtipy jsou prirozene, vetsina je jich vsak hodne na silu a clovek ma pocit, ze ho tvurci tahaji za nos.. Nic extra, co by clovek musel videt. Dobra byla akorat dejova linie s Eleanor a Joem.. ()

tom.nosek

Na jedné straně pokojný, vánoční film s maximálně hvězdným obsazením (8 hvězd v obyčejné komedii?). Na druhé straně je tu naprosto otravný vypravěč, otravné některé postavy a občas divné vyústění příběhu. Čekal jsem něco ultimátně fajnového, jako o pár měsíců dříve The Intern, ale bohužel jsem se nedočkal. Závěrem bych vyzdvihl postavy Johna Goodmana, Olivie Wilde a Alana Arkina. Ty to táhnou dopředu. ()

Zajímavosti (8)

• Natáčelo se v lednu 2015 v městečku Millvale, které leží poblíž Pittsburghu. (hansel97)
  • Film začína vianočnou skladbou "White Winter Hymnal" od Americkej folkovej skupiny zo Seattlu - Fleet Foxes. (Miagy)