Žena, která se zoufale snaží prorazit na sociálních sítích, narazí na jackpot v podobě pozvánky na luxusní svatbu. Výlet ale neprobíhá podle jejích představ. (Netflix)

Recenze (181)

ALIENka_

Tak tohle se nás ale kurva hodně týká už. Sice se ještě nehodnotíme (i když..), ale kolik lidí se kouká na liky na Instagramu, na sledující apod. No jo i já koukám, jaký čísla tam mám, a po týhle epizodě jsem si to tak nějak všechno uvědomila. Navíc to vypadá, že do Číny už to pomalu přichází, takže tady je fakt jen otázkou času, kdy to bude i u nás. Snad jediný, co mě tady fakt sralo byla ta předvídatelnost, už na začátku jsem prostě věděla, jak to skončí, takže plot twist se tentokrát bohužel nekonal. Hodnocení: 8/10 (Btw myslí si angličani, že jsme všichni chudý zmrdi nebo proč bylo nejhorší auto v češtině kurva fix! :D) ()

DaViD´82

Pokrytectví (1*) s afektovaně lůžovouškým americkým úsměvem na rtech (2*) dovedené skrze sociální "InstaSnapTinder" (a Kutila Tima; 4*) ad absurdum. Každopádně přesun Brookera (5*) pod křídla Netflixu (4*) a do zámoří (3*) ničemu neškodí. I nadále je to mrazivě aktuální, trefné, satirické, kritické, s nadhledem i hodné zamyšlení. Jenom to tentokrát postrádá tah na brank... Ehm, vlastně pět hvězd, jelikož to především kolem poloviny pouze variuje to samé na více způsobů a Howardová sice zvládá uťápnutou "čtyřkovou" polohu skvostně, ale tu vypjatou "dvojkovou a níže" poněkud okatě přehrává. ()

Yardie

Aktuální téma, řekl bych, že dosti závažné, opět dohnáno do extrému. Ale zpracování mi přijde takové nijaké, bez větších emocí, aby si člověk vytvořil nějaké sympatie či antipatie. Bez nějakého většího drivu, pobouření, silnějšího zážitku. I přes tyhle mé výtky to bylo dobře nastavené zrcadlo, pěkně uděláno, nenudilo to. Je to takových 70%. Chtělo to nějaký ten šok navíc. I přeš to dobrá úroveň. Howgh! ()

Stružák

Musím říct, že s tímhle dílem jsem měl zezačátku velký problémy, protože hlavní hrdinka mi byla protivná jak sáňky v létě. Nakonec se z Nosedive vyklubal ale jeden z nejlepších dílů seriálu. Bryce Dallas Howard hraje skvěle (tu její roli jí budete žrát i s navijákem), hudba je podmanivá, ale přitom nerušivá. Děj samotnej se snad blíží současnosti úplně nejvíc ze všech dílů... Tohle je přesně definice toho tématu, okolo kterýho se točí celej seriál. A to vypůjčený auto taky v určitým ohledu potěšilo (ale nebudu prozrazovat, nečtěte si předem Zajímavosti, tam je to zmíněno taky). :-) ()

Peter.Coney

"Neznáte mě, takže vám to líto není, jenom vám je to nepříjemný, protože jsem na vás vyvalila rakovinu, ale to je v pohodě." Co se epizoda snaží říct je jasný a mohl bych o tom dlouhosáhle mluvit, ale ocením to i jako návod jak si dobrovolně přivodit depky. Dovádíme naše mozky do takovýho sociálního vězení, který nás jednou dost možná masivně reálně uvězní nebo zabije. ()

Zajímavosti (14)

• Když je Lacie (Bryce Dallas Howard) na přepážce letecké společnosti, její obrazovka naznačuje, že její let je z BPA do PMA. PMA má pravděpodobně být Port Mary, kde se koná svatba. Ve skutečnosti je IATA kód BPA pro Grumman Bethpage Airport v New Yorku a PMA je kód pro Pemba/Karume Airport na ostrově Pemba v Tanzanii, což je velmi nepravděpodobný cíl, protože následně Lacie říká, že se jedná o devět hodin jízdy autem. (KM Phoenix)
  • Kvůli tematice epizody si herečky Bryce Dallas Howard (Lacie) a Alice Eve (Naomi) zkusily jízdu s Uberem s tím, jaké dostanou hodnocení od řidiče. Howard dostala 4.8 z 5 a Eve 4.4 z 5. (hansel97)
  • Když na Lacii (Bryce Dallas Howard) ve vypůjčeném autě vyskočí české menu, tak ve slově „světla" je v překlep („svelta“). (Andy.222)