Magazín o filmových novinkách z domova i ze zahraničí. (Česká televize)

Recenze (191)

DaViD´82

Informační hodnota je veskrze nulová. Přesto je Kinobox nezapomenutelná záležitost a to díky svým začátkům, když něm excelovalo se svými scénkami a skeči duo Holý - Kohout. Tehdy by to bylo za 4*. Nyní se Kinobox po letech navrátil k vysílání s živým komentátorem a ač se může Čtvrtníček snažit sebevíce, tak to většinou nefunguje, ale stále lepší než předchozí mnohaletá podoba kdy ty zbytečné reklamy (ehm, pardon - reportáže) běžely podbarvené pouze šedivým voiceoverem. ()

BigDeal

Poteší síce trhlý moderátor, ktorého absurdné keci nemajú konca, keď však príde na filmové novinky, či iné záležitosti, po skončení relácie zistíte, že vlastne nič nové o spomínaných filmoch, čo by stálo za zmienku neviete. Nezáživné rozhovory, nezaujímavé reportáže, pár trailerov a minimum recenzií... ()

Pump

Ještě v dobách kdy Kinobox uváděl Roman Holý a ten jeho prima parťák, patřil tento pořad mezi mé oblíbené a nenechal jsem si ujít žádný díl nebo jeho reprízu. Po té co ČT začala nesmyslně šetřit, stal se z toho paskvil pouze s mluveným slovem a ukázkami filmů. Nevím jaká je dnešní podoba pořadu, třeba se někdy zase podívám. ()

V.Silver

Kohout a Holý byli nepřekonatelní, dodnes se pamatuji, jak jsem nedočkavě seděl u televize a těšil se na další scénku, kterou tohle příšerné a zároveň úžasně geniální duo vymyslí. Když pak byli nahrazeni Čtvrtníčkem, byl jsem trochu zklamaný, ale i on svoje "hájení" ustál a jeho specifické glosy také našly svoje místo. ()

Boogeyman

Když si jen vzpomenu na časy dua Holý –Kohout a jejich mnohdy brutálně vtipné scénky, musím zatlačit slzu v oku, tohle byl Kinobox ve své nejlepší formě a prožíval zlaté časy. Jenže život je změna, Kohout i jejich společ-né scénky zmizely, zůstal pouze Roman Holý, který byl posléze omezen jen na čtení komentáře. Kinobox ztratil své střelené kouzlo a stal se z něj pouze formální pořad o novinkách v kinech, přesto jediný na našich obrazov-kách. Nakonec z lodi vyskočil i Roman Holý a byl vystřídán jiným hlasem, forma pořadu se nezměnila, přesto nelze nemluvit o jistém úpadku, Kinobox prostě ztratil tvář. Tu se v poslední době pokouší oživit Petr Čtvtníček a ač je všobecné přijetí jeho pojetí a humoru rozpačité, já jsem nadšen a každý nový Kinobox je pro mne očekáva-ným humorným zážitkem navíc spojeným s mým největším koníčkem. ()