Magazín internetového portálu Moviezone je vysílán jako občasník. Jsou v něm představovány novinky, zajímavosti a postřehy z filmového světa. (Lobotomas)

Recenze (133)

Nach

Pro fanoušky filmového žánru ten správný internetový pořad, který pobaví, informuje a času u něj rozhodně nebudete litovat. Obrovské plus v něm vidím i v doslova živé komunikaci mezi moderujícími a diváky. Pokud jste fanouškové filmu (což počítám, že na tomto webu je to samozřejmostí), tak doporučení od mé maličkosti máte. 80% P.S. Možná přijde i Karel. ;) ()

BoXBe

Napěchovaná sestava, spory o Cherry a Batmana, Béla Tarrr s jezevcem na tankeru, Logan vs Kozub a jděte do prdele a mezitím nám přisypte na hero hero. Od covidu návyk. Už teď legendární, držím palce, ať to šlape co nejdýl. A na ty dobré tipy fakt dám :) 200. výročí bylo moc fajn, i jindy jsem se párkrát neudržel smíchy nejen v tramvaji. Relax, který se nebere smrtelně vážně, na rozdíl od filmové tvorby, kterou smrtelně vážně bere, a to je taky dobře :-) ()

Kejdlo

Chlapci tomu rozumí, jsou svými postoji zajímaví a jako filmový fanoušek se v "Moviezone Live!" vždycky dočkám zajímavých recenzí na ty nejnovější bijáky. Tihle geeci mě fakt baví a přál bych jim prosazení v televizi. Když už je na TV Metropol Indián, proč ne Moviezone. Zase si ale nedovedu moc dobře představit, jak by Mr.Hlad se svými sarkastickými poznámkami uspěl u TV před desátou večerní. EDIT: 30 vydání je co do informovanosti a humoru ze všech dílů prozatím nejlepší. ()

InJo

Nejzábavnější současný filmový pořad. Cival a jeho parta nejsou žádní filmovědní suchoprdi, kteří snobsky šermují cizími termity (zdravíme Čelisti a jim podobné), ale "pouze" v přátelském duchu a s nadhledem rozebírají aktuální filmové premiéry a související témata (a zodpovídají zákeřné divácké dotazy z Patreonu). Leckdy hraniční humor téhle bandy je přesně můj šálek kávy. Ať žije rimjob s jezevcem - ideálně na palubě tankeru! Pokud chlapcům nedojde šťáva, časem by mohla být jejich relace možná i lepší než Logan. Hlavní je, aby to nebylo sice hezký, ale k hovnu! ()

BoPo

Ak máte chuť sledovať necenzúrované (hospodské) reči o filmoch/seriáloch, tak MovieZone Live! je ideálnou voľbou. Banda chlapov hodnotí, porovnáva svoje dojmy, názory a hlavne filmový vkus. Diskuze sú "občas" plné urážok smerujúcich k režisérom, hercom, herečkám a dosť často padajú aj na hlavu niektorého z redaktorov. Nestrojené, úprimné, zaujímavé informácie, bez ktorých si už YouTube neviem predstaviť. Absolútne ideálne ako kulisa k farbeniu figúriek k deskovým hrám. MovieZone Speciál ma však baví viac. ()

• RIMSY byl ze studia vyhozen 3x. Jednou CIVALem a 2x Grygarem. (ČSFD)