Max (Josh Holloway) a jeho přítelkyně Roxanne zoufale potřebují sehnat peníze. Nenapadne je nic lepšího, než unést malého chlapce Davida a požadovat za něj výkupné. Jenže David není obyčejné dítě... Ovládá totiž temné síly, se kterými není radno se zahrávat! (oficiální text distributora)

Recenze (221)

akisha

Zdařilý film s únosci, kteří si měli radši dvakrát rozmyslet, koho unáší. V poslední době je to snad čtvrtý horor, co jsem viděla, který měl ve středu dění opuštěnou chatku v lesích a Whisper se řadí k těm povedeným a chytlavým. Napětí se buduje pomalu, únosci zvolna odkrývají, že David nebude tak sladký a roztomilý klouček, jako se jevil a ten je taky brzo začne kosit. Výborné jsou zejména scény s divokými psy a pak "malůvky" na zdi. Dětský představitel Davida u mě kolísal mezi věrohodností a prkenností, ale příznivý dojem z něj převažuje, potkat bych ho rozhodně nechtěla. Skvělá je také hudba. Nevím, jestli se mi zrovna líbilo několik twistů v závěru, ale dojem mi nekazí. Dobrý "vánoční" horor. ()

LIVINGDEAD

Pěkný horror plný napětí + velice pěkné prostředí. Obsah filmu : Když 10 - letý David, syn milionáře, je unesen, jeho únosce Max Harper se svým kolegou zaručují, že to bude normální únos výměnou za kupu peněz. Zločinci ale nevědí, že nesmělý a tajuplný David má svůj vlastní plán a v tajemný způsob dovede využít smysly jiných lidí. Max brzy nejen bude litovat, že vůbec chlapce unesl , ale že vůbec kdy o něm slyšel! ()

J*A*S*M

Mně se Whisper až překvapivě líbil. Příběh, ne snad zrovna z nejoriginálnějšícj, ale přesto zajímavý, vás udrží v napětí až do konce, herecké výkony jsou vzhledem k žánru "horor bez vyšších ambicí" víc než slušné, malý David démonický jak se patří, akorát někdy až trochu moc mluví a vysvětluje... Pointu vyzrazenou asi 20 minut před závěrem jsem nečekal, což musím taky přičíst k dobru. Tajemná atmosféra je rozptýlena počas celého snímku, nezaznamenal jsem žádné výrazně hluché místo, prostě solidní nadprůměr a milé překvapení. ()

Havaj8

Únos malýho chlapce se stane tou největší blbostí v jejich životě. V hlavních rolích Sawyer z LOSTu a Sara z Prison Breaku, sympatická seriálová dvojka, ale bohužel to není tak úplně o nich. Souhlas, že na toho malýho Satana není příjemnej pohled, tohle je zvládnutý dobře, až na ty rádoby chytrý průpovídky. Prostředí tý chaty a lesa taky slušný. Napětí funguje, ale to je všechno. Chybělo mi nějaký hlubší objasnění, ale je mi jasný, že na to moc prostoru nedostali. Jinak vcelku průměrnej thriller. ()

gudaulin

Upřímně řečeno, Šepot na mě vůbec nefungoval, pokud jde o to zásadní, co dělá dobrý horor hororem, tzn. o atmosféru. Film vlastně jen recykluje oblíbená klišé úspěšných, ale i brakových hororových filmů a nezapře ani béčkový rozpočet. Srovnání s legendárním Omen se můžu jen usmívat, i velmi průměrná a mnohými zatracovaná Loď duchů mi přišla minimálně o třídu lepší a to ji opravdu nepovažuju za nějaký žánrový skvost, nadělil jsem jí s oběma očima zamhouřenýma 3*, a u Šepotu se mi nastavovat nechce, protože na mě nefunguje ani přítomnost oblíbených hvězd z kultovních seriálových projektů nedávné minulosti. Celkový dojem: 25 %. Zarytí hororoví fanoušci si můžou 2* přičíst. ()

• Natáčelo se od 15. dubna do 20. června 2005 ve městech Vancouver (Britská Kolumbie, Kanada) a Whitehorse (Yukon, Kanada). (BMW12)