Ledové ostří 3: Splněný sen

(TV film)
  • USA The Cutting Edge 3: Chasing the Dream (více)

Po zranění partnerky si mladý nadějný krasobruslař Zack najde novou, kterou musí před mistrovstvím řádně připravit. Vzhledem k tomu, že nikdy profesionálně nezávodila, jsou všichni z týmu, včetně trenéra, proti... (TV Prima)

Recenze (69)

hyper01

Ohrané téma, ohraný scénář. Od začátku bylo jasné, že se hlavní hrdinové do sebe "zabouchnou" a že si vyznají lásku před poslední jízdou a všem vytřou zrak. Jakmile zaznělo spojení dvou slov Dorsey a trenér, okamžitě jsem věděl, že dojde i na Pamchenkovu otočku. Prostě průhledné od začátku až do konce, ale na druhou stranu vcelku pohodový film se sympatickým obsazením. ()

Marek1991 odpad!

Ľahko zabudnuteľný film s riadnou dávkou klišé. Mierne snobský film s okukanými detailami a motívmi, či trápnosťami. Tá černošská rapová hudba sa do toho nehodila, nabralo to komerčný charakter, ktorým len žijú z prvého dielu a len modernizujú. Mimochodom, urobiť z ich trénerky dcéru Dorseyho, naozaj nemuseli. Prvý film bol totiž z roku 1992 a keby mal vtedy dieťa, čo nemal, mala by len 16 rokov. Dať ku krasokorčuliarovi hokejistku, je opak prvého dielu, keď ku krasokorčuliarke dali hokejistu. Dejovo je to trapas, ktorý radšej nemal vzniknúť. Zlá blondínka, modrooký a bohatý krásavec a Hispánka, ktorej krása má byť vnútri, nuž opäť sme v tom, tak bez milosti hodnotím. ()

Likan7

Dvojka byla okleštěná jednička, trojka je okleštěná dvojka, zajímalo by mě, co mě čeká ve čtvrtém díle. Splněný sen je přesně na to stejný brdo, jako předchozí díly, jen tady se role obrátily a za tu tvrdou je hokejistka, která je tak o 500% méně krásná než Christy Romano (za vyzrazení jejího smutného osudu bych vraždil, ve dvojce jsem jim to přál celkem). Méně bruslení, méně snesitelné romantiky, více prkenných nesympatických herců. ()

Olík

Ať už si o Ledovém ostří (r.1992) říká kdo chce co chce, patřilo (minimálně v naší republice) ke koloritu doby a jisté naivní kouzlo mu nelze upřít. To co si však dovolil tým kolem „režiséra“ Stuart Gillard, za to by se ve středověku utínaly hlavy. Disneyovsky laděná romanticky sportovní pohádka o amatérské hokejistce, z které krásný princ mávnutím kouzelného proutku udělá mistryni v krasobruslení, se pohybuje zcela mimo realitu a bohužel i veškerou soudnost. Normálně bych asi udělil hvězdičky dvě, už jen proto, že jsem vydržel až dokonce, ale z úcty ke staré VHS, na které mám natočené ledaření D. B. Sweeneyho a Moiry Kelly, musím jít až téměř na samé dno hodnocení. ()

rikitiki

Klišé jako blázen neozvláštněné ničím novým. Co je, probohy, tak zajímavé na milostném příběhu krasobruslařské dvojice, kde jeden z páru byl donedávna hokejistou - což je úplný nesmysl - že to točí pořád dokola? Co kdyby scénáristi zkusili zkombinovat taky jiné druhy sportů, třeba synchornní plavání a atletiku, nebo párovou cyklistiku a jízdu na koni, nebo - velmi odvážně šachy a karate? /4. 12. 2010/ ()