Epizody(10)

Skupinka lovců odměn pronásleduje nejnebezpečnější zločince galaxie. Ráda zachrání svět... pokud jí někdo dobře zaplatí. (Netflix)

Videa (15)

Recenze (68)

WaraiOtoko

Tak budu asi trochu kontroverzní, ale prostě mám pocit, že největším problémem nové adaptace Bebopa je nostalgická vzpomínka fanoušků. Což říkám jako samotný fanoušek originálu, ale možná na rozdíl od nich jsem nezapomněl jak mě seriál v prvních epizodách spíš nudil a místy přišel až trapný, takzvaně mě „chytil“ až svou pátou epizodou a scénou v kostele. Schválně jsem se podíval na několik prvních dílů znovu a ano opravdu si myslím, že scénáristé nějak zvlášť neublížili originálu změnami v podobě způsobu jakým se hlavní postavy představí do děje, stejně tak jejich charakteristika a  „charisma“ se až na Viciouse (a možná postavy Feye, pořád nechápu jaký smysl měla ta lesbická scéna) podařilo zachovat, stejně tak jsem kvitoval s povděkem rozvedení hlavní dějové linky, která nepůsobí tak odstřiženě od vedlejších příběhů, které mi přišly zpracované poměrně věrně originálům na rozdíl od hlavní linky, kde jsem měl největší problém s postavou Viciouse, který na mě v původní sérii skutečně působil děsivě a vzbuzoval respekt, zde je jeho postava mnohem více rozvedena do podoby uplakánka co má „daddy issue“ naopak zrada Julie mi přišla jako dobrý nápad, vzhledem k tomu, že na mě od začátku její postava beztak působila velice nesympaticky. Byl jsem také příjemně překvapen vizuálními efekty a celkově setting světa na mě působil filmově, co mě ale nakonec zklamalo bylo něco co jsem předpokládal nejméně a sice soundtrack, byť ho dělala má oblíbenkyně Jóko Kanno, opět jsem si potvrdil, že Watanabe (režisér předlohy) možná není nejlepší režisér, ale rozhodně ví jak pracovat se soundtrackem a zejména s ním nešetří! Zde jsem v mnoha scénách jsem měl problém hudbu vůbec slyšet přes efekty, jelikož se režisér pravděpodobně řídil dle mého hloupým dogmatem, že dobrý soundtrack je takový, který scény jen podkresluje a neruší. Takže nakonec mi z toho vychází 3 hvězdy, což sice znamená, že bych se byl býval raději věnoval něčemu jinému, ovšem tady je to spíš dáno tím, že oprati originálu toho seriál zase nic tak moc nového či lepšího nepředvede a kdybych seriály viděl v obráceném pořadí, možná by i mé hodnocení bylo převrácené. ()

massdonfel

Animě jsem viděl před mnoha lety a moc si z něj nepamatuji. Některé scény z tohoto hraného remaku mi původní anime připoměli.  Trochu nechápu ten hate online, za mě spokojenost možna nemuseli tak moc tlačit na příběh a měli se více soustředit na fun part.  Hlavní linka je dost slabá s původním seriálem sice moc společného nema, ale hlavně je to dost přehnany  "spoiler" bylo mi jasné že spike přežije aby mohli mít sezonu 2, ale toto zakončení s tou Julii a Viciousem achjo Ten Edward tomu na konci dost dodala wtf moment :D 6/10 - . serial pobaví a "chemie" mezi hlavníma postavama je dobrá, ale tím to hasne ()

Tucqa

Anime Cowboy Bebop patří mezi mé oblíbené a Spike je jedna z mých úplně nejoblíbenějších postav, co se tohoto žánru týče. S castingem jsem víc než spokojená, nevadilo mi ani to, že Spika hraje Korejec ani to, že je jeho herec skoro dvakrát starší než jeho animovaná předloha. To, že se příběh liší od anime mi taky nevadilo, působilo to přirozeně a pro transformaci do live action verze se i některé změny hodily. Byla jsem velmi ráda, že jsem si mohla znovu poslechnout soundtrack od Yoko Kanno, ale určitě bych tam těch písniček přidala víc. A teď k tomu, co je průšvih - poslední díl. Nejen že obsahově nekoresponduje s koncem anime, postavy se nechovají podle svého charakteru a celé mi to prostě nedává smysl. V poslední minutě nám je také představena postava, u které mi ani nevadilo, že ji vynechali, protože by nebyl v deseti dílech prostor pro její rozvoj. Teď se obávám, že přijde druhá série, kde na to prostoru bude dost. Eda je v live action verzi nejen velmi otravná, ale troufám si říct, že pokud by do příběhu vstoupila o pár dílů dřív a dostala by víc prostoru, tak své celkové hodnocení seriálu snížím. Nebráním se někdy v budoucnu re-watchingu tohoto seriálu, co ale příště rozhodně vynechám, bude poslední epizoda. Na tu bych nejraději zapomněla co nejdřív, aby mi nekazila celkový dojem z poměrně slušně zpracované live action verze mého oblíbeného anime. ()

originální anime neznám, takže sem úplně nevěděl co čekat a i když se mi docela líbila stylizace kombinující sci-fi a sedmdesátkové retro. tak jako celek je Cowboy Bebop pro mě spíš zklamání a určité pasáže sem měl tendenci přetáčet (a to se mi prakticky nestává). Vyloženě průser to není, ale i bez znalosti originálu sem čekal víc a kdyby se mi to na listě válelo další 2-3 roky asi by se nic nestalo...40% ()

Akira777

To má být vtip, tohle je strašná adaptace, Faye Valentine jako bílá mexičanka, když to má být asiatka, ne zrovna čistá, má mít nějaký romský rysy, ale jde o Číňanku, kdo četl mangu mi dá za pravdu, Netflix se sice snaží být diverzní, ale zdá se že pro asiaty ne. Ed to bylo strašný, Jet Black je zřejmě černý protože ve jménu má černý, tenhle herec naštěstí sedl, dokonce má stejný charakter. Co je však ještě horší je charakter a postava Spika, to je v tomhle seriálu snad vtip a co se týče herce, není špatný, ale jeho věk je tam dost vidět. Jenže hůř než hlavní posádka dopadli záporný postavy..... to prostě bolí. Navíc proč nenechat ten krásný příběh z anime a mangy? Ne radši to vykuchají a udělají tohle. ()

• Ve scéně z minulosti, kdy Jet (Mustafa Shakir) nahání Udaie (Matthias Luafutu), je možno vidět český skútr CZ 175/501 „prase“. (UncleMorty)
  • Odkazem na Jetovu stíhačku, kterou v tomto seriálu nemá, je rameno jeřábu na levé straně Bebopu. (UncleMorty)