Děj filmu se točí kolem mladé ženy Kristen (Amber Heard) uvězněné v ústavu, kde ji pronásleduje záhadný duch. Čím je hrozivá stvůra blíže, tim více si Kristen uvědomuje, že může být nebezpečnější než cokoliv, co si dokázala představit. (scifiboy)

Recenze (190)

Eldrick

Nefungující horor poznáte, když u něj minimálně 2x usnete, což se mi u tohohle stalo. THE WARD je typ duchařskýho hororu, který fungoval před cca 10/20 lety, ale ne dneska - ne s tak otřepanou pointou, jíž jsem se musel smát. Ne s tak předvídatelnýma lekačkama a trapnym duchem. Amber Heard to možná slušelo vedle Cage, kde byla ta peroxidová tuctovost ku prospěchu věci, protože stačilo zakroutit prdelí. Tady se holka sice snaží, ale prostě je herecky marná, i když je roztomilá. Carpenter je už taky dědula a posledním koukatelným filmem byl ESCAPE FROM L.A. Snad nikdo nečekal, že by z LÉČEBNY mohl být druhý HALLOWEEN nebo THE THING. Průměrný béčkový prefabrikát. ()

teutates

Já nevím, ten John byl někdy určitě třída... no, jak léta běží Johnovi na hlavě někdo leží (pokus o rýmeček). Hned mi bylo jasné, že slečna zažila nějaké trauma, taky že je tam nekosí duch pomsty, no a co mě nejvíc nasralo? Já musel sedět na rotopedu, ať se mi tlak zvedne nad 120, což je Johne fakt smutné, protože jsem čekal, že to půjde samo, no moje očekávání bylo potrestáno. Amber je sice hezká, no tak někam do porna, protože hrát fakt neumi. 2/10 v pornu by byla fakt třída. ()

maddy

Carpenter sa po 9 rokoch (krátky zárez v seriály Masters of Horror nepočítam) od prúseru Ghosts of Mars (1*) vrátil opäť k hororu a ... opäť nepriniesol nič nové. Sto a šiesta variácia na film Identita (3,5*). Na dnešnú dobu už príliš omieľaný námet psychicky narušenej hrdinky bez štipky originality alebo akejkoľvek inovácie. Dementný scenár, ktorý bol napísaný na kolene asi počas filmu, len aby tam preboha boli nejaké diskusie. Napodiv však celkom slušne odsýpajúce a tú necelú hodinku a pol sa dá bez problémov vydržať. Kamera vytvára zaujímavé a stiesňujúce zábery a spolu s minimalistickou, ale fantastickou hudbou dokáže navodiť v pár miestach príjemnú hororovú atmosféru. Lakačky dopadli obstojne a maska ducha taktiež slušná. Ubíja to dementný strih, ktorý po pár sekundách usekne každú čo by len trocha zaujímavú scénu. Obvykle mi pri podobných hororoch nevadia herecké výkony, ale na Amber Heard aj napriek tomu, že to je kosť, sa miestami naozaj nedá pozerať (v Drive Angry aspoň behala v nebezpečne krátkej sukni, tu si ju „samec“ divák užije akurát s riflami nad pupkom). Osobne ma potešil skôr krátky výskyt Lindsy Fonseca zo seriálu Nikita, ale tá tu v podstate ani nemá čo hrať. Záverečná pointa tisíc krát videná inde ma aj napriek predošlým výčitkám potešila, pretože tieto psychické analýzy naozaj môžem ;) CELKOVO: 2,5* - Klišé strieda klišé a spolu stačí na ťažký priemer, ktorý neurazí ani nenadchne. Carpenter zaspal dobu a natočil horor síce bez štipky inovácie a so 100 krát ohraným príbehom a atmosférou, no napriek tomu slušne pozerateľný, aj keď na viac ako jednu projekciu to nebude ani omylom. ()

dex2man

Předlouho jsem The Ward vyčkával. Pro nemocniční duchařiny mám slabost a samozřejmě jsem byl zvědavý na Carpentra, jestli půjde o jeho důstojný návrat nebo finální zaklepání bačkorama. Začněme od základu. Práci s atmosférou má prostě v malíku, sice nepřichází s ničím novým, ale proč taky, když všechny osvědčené postupy stále fungují a daří se mu vyvolat úzkostné mrazení i napětí díky pomalému odhalování tajemného pozadí příběhu se stoupajícím dávkováním návštěv ze záhrobí. V těch asi bude pro většinu diváků zásadní problém a přiznávám, že i já jsem si v momentě přímé konfrontace s ektoplasmou klepal na čelo v domnění, že někdo přepnul na Scary movie a John nám začíná senilnět. Naštěstí je to jen chvilkový výpadek, který vzápětí ztrácí na významu a závěr už má Carpenter opět pevně v rukou. Na takovéto závěrečné překroucení pointy zkrátka dobře slyším, ačkoliv nemuselo být polopatě a s vysvětlivkama. Pro mě 3+1 * za zbytečné podhodnocení a za to, že vyždímal z neherečky Amber víc, než bych čekal. ()

ARI50

Myslel jsem že tenhle horor bude strašidelnější ne že bych se nelekl ale takový ten pocit strachu a očekáváni co přijde prostě nebylo Amber Heard je skvěla herečka a tady se snažila to zahrát asi jak nejlíp jak umí, hodně mi to připomínalo ( Noc s nabroušenou břitvou ) Prostředí psychiatrické léčebny vždycky nějak působí děsivě a tajemně ale většinou stejně pokud není opuštěná je to přeci jen slabší. Přesto menší spokojenost. ()

• Všetky herečky sa na tanečné scény pripravovali pomocou internetu, kde si hľadali svoje tanečné pohyby. (misterz)