Děj filmu se točí kolem mladé ženy Kristen (Amber Heard) uvězněné v ústavu, kde ji pronásleduje záhadný duch. Čím je hrozivá stvůra blíže, tim více si Kristen uvědomuje, že může být nebezpečnější než cokoliv, co si dokázala představit. (scifiboy)

Recenze (190)

Dellamorte

John s pravdepodobnosťou , ktorá u Mňa hraničí s istotu , už nebude Carpenterom , akým bol. Mizerná návratka do mentálneho inštitútu , ktorý zafungoval v mnohých snímkoch ďaleko viac ? To som teda nečakala...Nič origi / trendové FX / únavný ghost-huh motív.... Posledné výkriky , ktoré chválim je M. of M a účasť na projekte M.of H. S dobou nepohneš - tá pohne s Tebou. Je nevyhnutné preprášiť arénu a nahodiť borcov , ktorí to zvládajú aspoň so štipkou originality. ( je mi 1no že vystrelil M.M a Thing - z tej slávy sa dnes už neprežíva - ostáva už len zachovaná ) ()

dex2man

Předlouho jsem The Ward vyčkával. Pro nemocniční duchařiny mám slabost a samozřejmě jsem byl zvědavý na Carpentra, jestli půjde o jeho důstojný návrat nebo finální zaklepání bačkorama. Začněme od základu. Práci s atmosférou má prostě v malíku, sice nepřichází s ničím novým, ale proč taky, když všechny osvědčené postupy stále fungují a daří se mu vyvolat úzkostné mrazení i napětí díky pomalému odhalování tajemného pozadí příběhu se stoupajícím dávkováním návštěv ze záhrobí. V těch asi bude pro většinu diváků zásadní problém a přiznávám, že i já jsem si v momentě přímé konfrontace s ektoplasmou klepal na čelo v domnění, že někdo přepnul na Scary movie a John nám začíná senilnět. Naštěstí je to jen chvilkový výpadek, který vzápětí ztrácí na významu a závěr už má Carpenter opět pevně v rukou. Na takovéto závěrečné překroucení pointy zkrátka dobře slyším, ačkoliv nemuselo být polopatě a s vysvětlivkama. Pro mě 3+1 * za zbytečné podhodnocení a za to, že vyždímal z neherečky Amber víc, než bych čekal. ()

M.a.t.t.

Carpenter stárne. The Ward neponúka dokopy nič, iba množstvo samúčelného strašenia v ošúchaných televízne pôsobiacich hororových kulisách ústavu. Nie že by to vyložene nefungovalo, ale keď to už herecky nestojí za veľa, aspoň by to chcelo nejakú invenciu v zápletke. No a tá prichádza iba so záverečnou pointou, ktorá je však z hľadiska vnútornej logiky viac ako diskutabilná. No mohlo to dopadnúť aj horšie. ()

Fr

,,TOHLE JE LÉČEBNA, TVŮJ NOVÝ DOMOV“.....,,VÍTEJ V RÁJI“..... /// Je divný, když vám v noci ,,vodejde“ deka (pokud nejste houmlesák...). Kristen je zmatená, rozrušená a přesto (prej) není blázen. ,,Kolem“bydlící děvčata uzavíraj sázky a ona myslí na záchranu. PŘED ČÍM? Nebudu vás děsit!... Milá Kristen, NEJSI TAK CHYTRÁ jak sis myslela. Experimentální léčba ... V TOM DOMĚ STRAŠÍ! – což je teda překvápko. Carpenter natočil ROZUMNEJ film (i když co je na zombie duchovi rozumný, že?), bez debilních kousků – což je skvělá informace. Problém je příběh, ale věřím, že výměnou za obstojný lekačky a dobrou filmařinu odpustíte. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Chci se dostat z PL Bohnice do DPL Opařany. 2.) Všichni jste blázni, jenom já jsem letadlo. 3.) Chystám se hlasovat pro opětovný zavedení elektrošoků. 4.) Thx za titule petrik1. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ ** ()

GodComplex

Tyvole Johne! Na tohle jsme cekali 10 let? Nema smysl cekat zazraky, pro Tesare holt byly 80's neco jako voda pro rybu, ale stejne jsem tomu veril a doufal, ze budu moct spokojene napsat neco ve stylu Carpenter is back! Zustalo ale jen u zbozneho prani a myslim, ze i tema 3 hvezdama tomu silne nadrzuju. Neni to natocene spatne, Amber Heard je v ramci blond moznosti take ok, ale tak zoufale neoriginalni film uz jsem dlouho nevidel. Co mi ale vadi nejvic, ze se tentokrat Carpik ani neobtezoval s hudbou, ktera byla vzdycky nejlepsi element vetsiny jeho filmu. Mark Kilian slozil takovy moderni hororovy standard, ktery ma ke Carpiho syntezatorovym masterpiecum samozrejme na mile daleko. Na druhou stranu lepsi nez nic a snad je The Ward prislib nove nakople aktivity do dalsi dekady. Takze Honzo, stale nad tebou nelamu hul, beru to tak, ze sis chtel na stara kolena uzit s peknyma holkama v blazinci a priste uz to bude lepsi a hlavne nezapomen na hudbu, jinak to nema smysl! Vis preci, ze jsi lepsi skladatel, nez reziser... 5/10 ()

• Všetky herečky sa na tanečné scény pripravovali pomocou internetu, kde si hľadali svoje tanečné pohyby. (misterz)