Mrtví pochodují směrem ke zdi, zatímco se dozvídáme pravdu o Jonovi a jeho původu. Cersei slibuje loajalitu severu a Arya se Sansou zpečetí spojenectví. (KajusaK)

TV spot

Recenze (80)

Necrotongue

Kdyby tak děj sedmé epizody nebyl tak zoufale průhledný. I v sedmé sezóně si některé postavy poháněné "výborným" scénářem myslí, že je fajn uzavřít dohodu se Cersei? Gratuluji k ceně za naivitu. Opravdu mě pobavil Bronn, který při pohledu z hradeb na příjezd lehké jízdy hovoří o nevýhodě:-) O humornou top scénu se ovšem postaral Brandon Stark v rozhovoru se Samwellem Tarlym: "Vidím věci, které se udály v minulosti, věci, které se dějí teď po celém světě. Proč jsi přišel na Zimohrad?" To byla skvělá práce scénáristů, kteří dokázali okamžitě druhou větou popřít tu první, to by měl někdo ocenit:-) ()

mclenin

Predvídateľné ale dôstojné a obstojné ukončenie nabitej série. Vzhľadom na silu internetu, a kde tu sa vyskytnuvšie leaky a spoilery sa síce nekonal WOW efekt, no vo výsledku u mňa prevláda spokojnosť. Najsilnejšie momenty z tejto časti pre mňa boli paradoxne tie najpokojnejšie - SPOILER ALERT - rozkol Jaimeho a Cersei s Horou v pozadí, a sneh (príchod zimy) v Kings Landing. ()

IvoB

Sedmá série končí v tom nejlepším. Nejdelší epizoda si dává načas a obdaří nás výborně napsanými dialogy a kulminací hned několika dějových linií. Sedmá řada měla spoustu neduhů – je uspěchaná, vytrácí se z toho napětí a preciznost předchozích řad. Avšak sedmá epizoda v mnohém dělá opět krůčky tím správným směrem a opět ukazuje, proč je Hra o Trůny stále na špici televizní zábavy. Bravurní zakončení otevírající dveře velkolepému finále, které rozhodně nehodlám napřesrok prošvihnout. Celé dojmy zde. ()

Anderton

Počiatočné úchvatné zábery napovedajú, že celé finále by mohla byť jedna obrovská bitka čítajúca desiatky tisíc bojovníkov v štýle Kráľovstva nebeského. Nakoniec ale ide iba o klam, ide totiž o jednu z najukecanejších epizód celého seriálu. Nechcem povedať najnudnejších, pretože to nie je pravda. Uzatvára sa istá časť príbehu a zároveň začína záverečná fáza, takže žiaden dialóg už skrátka nepôsobí ako vata. No a záverečná sekvencia patrí medzi tie vôbec najvydarenejšie, aké sme v seriáli videli. ()

Fugito odpad!

dajte ľudom to čo chcú a epizóda má 90%, aj napriek tomu, že scénar je úplne oničom, moment prekvapenia tak predvídateľný a logické premýšľanie nad zápletkou tak nepotrebné (pretože posledná séria mi nedáva žiadnu logiku). Verím, že G.R.R. Martin postavu Johna premyslel trošku inak, pretože čakať 4 série na to, čo každý čakal, je trošku faux pas. ()