Touha po moci i pomstě žene Daenerys proti těm, kteří neuznávají její nárok na Železný trůn. Arya se ocitá v ohni nemilosrdné válečné vřavy v ulicích King´s Landing. Sandor Clegane jde vstříc bratrovražednému souboji. Rodinná pouta Lannisterů pečetí jejich osudy. (DavidWark)

Recenze (266)

italka63

Tak tohle bylo skvělé. Řádící mocná královna, které se pod rukama všechno rozpadá a ona zkrátka exploduje, jako kterákoliv jiná žena. Jen má k tomu víc prostředků. Která z nás by občas nezatoužila pronést - dracarys... Jinak nechápu nenávistnou hysterii, co se kolem každého dílu šíří, je to jen seriál, proboha. Pokud se mi něco nelíbí, mám možnost to vypnout. No, těším se na poslední díl, v tom nejlepším slova smyslu. ()

Lenka.Vilka

SPOILER Tohle bylo krutý. Tyran je mrtev, ať žije tyran? Zajímavě zpracovaný budíček. Kdo to nečekal, koukal ta léta na jiný seriál než já. Jenom jsem nepochopila počet draků. Jeden dávno puf a teď má klid. Druhý zemřel naprosto banálně. Aby se ukázalo, že nakonec stačí jenom jeden? Jamie? Začala jsem ho mít vážně ráda. Alespoň se naposled nadechl v náručí své milované. Přestože mi dlouho trvalo dostat se dostat se z fuj do ono to je vlastně normální. Brousit své příbuzné je tady normální. I když to jsou jeblý baby (možná že je dobře, že to je poslední série, kdo ví, co by se ještě ohledně hujtajblíků vymyslelo). Ohař a Arya? Dokonalý. Sakra, ta holka umí hrát! Paradoxně mi přes to všechno vystoupali v dílu právě tihle tři. A cenu za největšího hloupáka získává? Padlý únorový sníh. Kdo jiný... ()

T2 odpad!

Mám dosť! To si ako že robia srandu tvorcovia, to im teda pekne uteká pod rukami do krásne mimóznej paródie. Piaty diel záverečnej série to úplne zabil. Toľko tupých momentov sa len tak nevidí. Buď tam je dejové vákuum alebo úplne trafená scéna, nechápem akú výpoveď má mať tento katastrofický devastačný diel. Ako kto z koho urobí väčšieho despotického jelimana. Takto dodrbať vo finále celkom dobre rozbehnutý seriál to chce teda riadne gule. Som zvedavý s čím úžasným ešte vybehnú v záverečnom diely. Zatiaľ fópa ako prasa. ()

SamVimes

Epická bitevní epizoda, jež je denním a ohnivým protipólem noční a ledové třetí. Střet Cleganů mě až tak nebral, vzhledem k tomu že Hora už vlastně moc není sám sebou, ale všechna lannisterská loučení i Jon s Dany ždímali emoce na maximum. Kdo říká, že se charakter Daenerys otočil během jednoho dílu, ten poslední dvě řady (ale i předcházejících šest) nedával pozor. ()

Mrkvič

Prostě paráda a ještě větší radost mám z nenávistných komentářů tady :) Jestli ti hejteři nadávali i po Krvavé svatbě? Takovéhle finále se dalo očekávat. I někteří z moudrých rádců to tušili. Snad jen vzdání se jedné pomsty je trochu méně pochopitelné, ale ani tomu se moc nedivím, když vidím ten spálený ksicht říkat "dopadneš jako já". ()

• Moment, v němž Drogon přelétá nad Královým přístavištěm, můžeme vidět už v epizodě Krev mé krve (2016) při Branově vizi. (Sayko)
  • Emilia Clarke se nechala slyšet, že je znechucena tím, co její postava Daenerys v této epizodě provedla. (Duoscop)