Epizody(4)

Freddie (Tom Hardy) je zrovna propuštěn z vězení, kde udržoval vztah se svým mafiánským šéfem Ozzym (Brian Cox). Před věznicí ho čeká jeho nejlepší kamarád z dětství Jimmy (Shaun Evans) a společně se vydávají do spárů londýnského podsvětí, které ovládá mafie, drogy a zbraně. (Cliff Booth)

Recenze (190)

Lacike

Cakal som drsnu britskú gangsterku. Dostal som rodinnú dramu o dost uchylnom stvoruholniku. Problem nevidim v tom, ze gangsterska linia je uplne upozadena a prakticky nema ziadny vyznam, ale v tom, ze hlavna postava je odporne hovädo kroremu som prial od zaciatku bolestivu smrt. Nakoniec ani jeho skon ma nenadchol, pretoze mi pripadal trapny. Hardyho povazujem za kvalitneho herca, ale tentoraz nedokazal dodat tej odpornej postave nejaku dalsiu vrstvu vdaka comu by ma zaujimal osud tej postavy. Od zaciatku som citil iba znechutenie a odpor. Pokial to bol zamer, tak sa podaril na jednotku. Chapem, ze sa najdu ludia, ktorym sa tento debil, ktory jedna zivocisne a robi si co chce bez ohladu na nasledky, bude pacit. Dobre pre nich. Postavy manzeliek boli sice zahrane kvalitne, ale tiez mi boli nesympaticke. Mna zaujala iba postava Jimmyho a dost ma ohúril prerod tohto chudacika na gangsterskeho bossa. A poslednou chutnou ceresnickou je Brian Cox v ulohe hlavneho dona. Aspon ten do tejto serie prepasoval stipku mafianskej atmosfery. 6/10. ()

BoredSeal

Britské drama zpočátku trochu vázne, protože očekáváte další omletou historku o vzestupu jedince na vrchol skrz zločin s momentálně cool hercem. Tím se nenechte zmást. Ve skutečnosti je to několikaletý příběh jedné rodiny a dávného kamarádství, které se dostávají na pozadí obchodu s drogami do víru vlivem postavy Toma Hardyho. Asi od druhého dílu, kdy seriál tuhle rovinu zdůrazní, děj začne odsýpat, napětí houstne a vy jen očekáváte, co z toho bude za průser. Většina diváků se bude těšit na Toma Hardyho (a ten potěší v opravdu neobvyklé roli), ale ostatní členové rodinného klanu mu tvoří výbornou hereckou protiváhu. ()

VAC0

Heh, co se dá k této britské minisérii dodat?! Snad jen to, že je to (svým možná trošku zvráceným pojetím) geniální. Během sledování se u vás vystřídá mnoho emocí. Budete brečet, budete zhnuseni, budete zděšeni, budete frustrováni, budete zvědavi, budete rozhněváni, budete překvapeni, budete rozpolceni, na konci budete cítit míru satisfakce a zadostiučinění, avšak jedno je jisté. Smát se rozhodně nebudete! Prostor pro radost či smích (pokud to je to, co hledáte) zde opravdu není. Tom Hardy jako Freddie zahrál psychouše a schizofrenika jako z příručky pro začínající psychiatry Bohnické léčebny, nicméně postupný vývoj Shauna Evanse alias Jimmyho z pikolíka a přehlížené loutky na vyzrálého kápa, který nakonec nedopustí, aby s ním někdo vyjebával, mi utkvěl v hlavě trošku více. The Take rozhodně nepatří mezi seriál, který bych zhlédl pouze jednou. Highly recommend! ()

verbal

Mám tyhle rodinné seriály prostě rád! Tvrdě pracující tatínkové, milující maminky, hodné a slušně vychované děti, romantické zápletky, prostě obyčejný život se všemi radostmi a starostmi, jak jej všichni známe. A proto jsem nad tím, že sem tam někomu otevřou krkavici rozbitou flaškou, rozjebou hlavu na kaši bejsbolkou, opíchají nožem, ustřelí palici, znásilní manželku či zadusí fakana igelitem, ochoten velkoryse přivřít oči a pořád si plně vychutnat tu dojemnou atmosféru lásky, porozumění a psychické pohody! A Tomáš Tvrdýy patří do ústavu. Toho vyrovnaného mazlíka v žádném případě nemohl takhle zahrát jen s několika lety hereckých kurzů na nějaké zaplivané Oxford College . ()

KR4T4S

Velmi zajímavý britský miniseriál - drama z prostředí londýnského drogového podsvětí během 80. a 90.let. Příběh se točí kolem dvou sester (Maggie a Jackie) a jejich manželů (Jimmy a Freddie). Tom Hardy opět exceluje, jde vidět, že mu tyhle vyšinuté postavy sedí. Kromě něj ale dobře hrají všichni. Club Foot od Kasabian do hlavních titulků byla dobrá volba, ale radši je přeskočte, protože obsahují spoilery. ()

• Úloha Freddieho Jacksona (Tom Hardy) bola pôvodne ponúknutá Dannymu Dyerovi, ktorý ju odmietol. V roku 2022 uviedol, že toto rozhodnutie ľutuje. (Arsenal83)
  • Hlavné natáčanie seriálu sa konalo v Dubline. (Arsenal83)
  • Tom Hardy hraje v seriálu švagra Charlotte Riley, ve skutečnosti však byla dvojice zasnoubená. Herci se poznali v roce 2009 během natáčení seriálu The Take (od r. 2009). Setkali se také během natáčení snímku Emily Brontëová: Bouřlivé výšiny (2009). (Cliff Booth)