Vražedná minulost

Mladá dívka je vězněm časové smyčky, která se ale ne vždy opakuje stejně. Musí odhalit pravdu, nicméně její činy ovlivňují ji i další osoby. (Filmbox)

Recenze (83)

Campbell

Tak trošku zklamání. Hodně jsem se těšil na duchařinu u který mi aspoň trochu poběží mráz po zádech a kvůli tomu jsem si film pustil až ve 2 ráno, no a měl jsem co dělat abych neusnul. Nechápejte mě špatně tenhle film je dobrej, má kvalitní scénář, dobrý příběh a..... to je asi tak všechno. Atmosféra taky nebyla vůbec špatná ale po chvilce se vypaří. Herecký výkony jsou dobré jak u koho. Breslin moc nepředvede, Hewlett se zase moc neukáže no aspoň McHattie stojí za to. Jeho hlas i jeho vzhled prostě ukazuje na hajzla v každém filmu. Škoda že režisér nepřitlačil na pilu takhle z toho je jen další průměrná duchařina bez větších koulí i když poměrně originální. Kde jsou ty časy Amityvillu? ()

darkrobyk

Záhrobní bubákovina čerpá z obdobných příběhů, kde se 1) hrdinové potácí v časové smyčce, 2) nelze opustit místo - zde dům - kde mě někdo odkrouhl, 3) chvíli trvá, než si jeden uvědomí, že to má za sebou a 4) ani konec diváka nepřesvědčí , zda to všechno dopadlo dobře, nebo úplně blbě. Velice se mi líbil dům ponořený do mlhy, který se sem zatoulal z ponurých gotických horrorů. Několik scén mělo příjemnou atmosféru, což je na celovečerní film poněkud málo. Závěr se začal nějak zamotávat sám do sebe a nejsem si jistý, zda se na vyústění příběhu diváci shodnou. Každopádně hezkou hvězdu si zaslouží tričko se Siouxsie Sioux, na jejíž The Killing JAR (z alba Peepshow) je třeba vydržet až na titulky (zatraceně, to tam nemohla zapět vícekrát? a vůbec, do duchařiny by se se svou image dobře hodila). Tímto též zdravím Bloody13 ;-) ()

dr.horrible

Takže Natali podľa očakávaní opäť potvrdil, že je tvorca plný skvelých nápadov, ktoré ale nedokáže dotiahnuť do konca a vysporiadať sa s nimi. Ale bavilo ma to! Pointa a vlastne celý dej sú postavené na presnom opaku všetkých Shyamalanovských thrillerov, čo si už samo o sebe zaslúži štyri hviezdičky. Za originalitu. Ale od polky sa to už nikam nevyvinie a záver je (aj z pohľadu druhej strany) rovnaký, ako v Ozvenách mŕtvych a desiatkach ďalších. 65% ()

sidzej

Nataliho mám rád už od čias Kocky. Vždy točil zaujímavé a originálne námety a inak tomu nie je ani v tomto prípade. Je to síce trocha prekombinované ale v závere všetko do seba zapadá ako má. Obsadenie je fajn, chcelo by to však štedrejší rozpočet a kvalitnejšie filmárske spracovanie. Každopádne za zhliadnutie určite stojí a som zvedavý aký námet spracuje Natali najbližšie. ()

Havaj8

Strašně zvláštní horor, docela nápaditej, takřka celej probíhá po smrti, ale to nebylo úplnou novinkou. Jde o to zjistit, co se vlastně stalo, asi by mě taky nebavilo každej den prát prádlo a jíst to samý. Chvílema to bylo tak zmatený, že jsem vůbec nevěděl, co se právě děje, možná to pořádně nechápu ani teď. Ale nebylo to nejhorší. A dopředu bylo jasný, kdy se probudí hlavní hrdinka v poslední scéně. Teď jde o to, jestli to dopadlo dobře nebo špatně. ()

Zajímavosti (3)

• Film se natáčel v Torontu a Brantfordu v Ontáriu v Kanadě. (rafix)
  • Lisa (Abigail Breslin) má na sobě většinu času tričko s britskou hudební skupinou Siouxsie and the Banshees. (Kejf.)