Vražedná minulost

Mladá dívka je vězněm časové smyčky, která se ale ne vždy opakuje stejně. Musí odhalit pravdu, nicméně její činy ovlivňují ji i další osoby. (Filmbox)

Recenze (83)

George Stobbart

16 ročná Lisa je chytená v časovej slučke a prežíva so svojou rodinou stále ten istý deň, pričom si je toho vedomá iba ona. Vie, že sú v skutočnosti iba duchovia, ale zároveň sa snaží zistiť tajomstvo domu skôr než sa všetko spustí znova. Keď však začne s objavovaním napredovať, nastávajú (ne)patrné zmeny a nič nie je isté... Mysteriózny duchársky horor, do ktorého režisér vtisol svoj známy štýl, vďaka čomu to nepôsobí až tak otrepane, hoci tá ghost story má k tomu značný nábeh. Spracované je to však takým opatrnejším spôsobom, až som mal pocit, že pozerám jeden z tých hororov pre deti. Ale našťastie je to dostatočne zaujímavé a atmosférické na to, aby človek zo zvedavosti na finále pretrpel nedostatky, stereotyp a hluché miesta. ()

JohnCZ

Z Haunter jsem měl až do poslední chvíle pocit, že půjde o děsnej průser a to i přestože v tom hrají taková jména jako jsou Abigail Breslin a David Hewlett a režíroval to Vincenzo Natali, který mě naprosto odrovnal Kostkou. Jsem rád, že se tak nestalo. Pokud bych film hodnotil z hlediska hororu, jednalo by se o těžký průměr, ale zaujal mě především nápad tak trochu inspirovaný filmem spoiler The Others + několika dalších filmů. Pointu filmu jsem zdánlivě prokoukl hnedka ze začátku, ale film umí překvapit i v pozdější fázi. Ve výsledku je to trochu překombinovaný horor, ale (nejen) díky Abigail zábavný až do konce. Škoda, že posmutnělou atmosféru úplně zazdila pitomě zvolená hudba u závěrečných titulků. ()

rollman1

Z malé drzé holčičky ze Zombielandu skočila Abigail do šukézní puberťačky tady. Haunter se vyznačuje skvělým vyprávěcím drivem, který mě uchvátil a každou minutu jsem odkrýval tajemství s Aby. Herecký výkon této slečny byl úctihodný a určitě se chytne v dalších dobrých snímcích. Atmosféra ve filmu byla vážně hustá a ani nůž od Polraicha by jí nenasekal. Skvělý film, skvělý příběh, skvělý casting. ()

Dellamorte

" Na Hromnice o Hauntera více ". Alebo ako sa Natali zamotáva do filmárskej pavučiny, za výdatnej pomoci huh dostupných ( a pomaly všade videných ) výplachov na povzbudenie popcorn vedra, aby bolo the megahuh. Za výborného Stephena a napriek trendovému využívania oldies skladieb ( J.Angel ) si vytrhnem 3 rezáky aj keď jeden bol mliečny. Apropó Abigail, tá bola ktorýmkoľvek palcom nadol ! ()

Morholt

Film, kde živí strašej strašidla, strašidla strašej živý a taky se tu strašidla strašej navzájem. Sice to vypadá jako zmatek, ale ten nápad neni celkově vůbec špatnej, ale zpracování se Natalimu příliš nepovedlo. Nemá to herce, nemá to atmosféru, nemá to lekačky. A když to nemá ani jednu z ingrediencí, která dělá dobrej horor dobrym hororem, začnou vyplouvat na povrch díry v logice. A že jich tady bylo sakra dost. Je to škoda, protože scénárista zjevně nebyl úplný pako a jméno režiséra taky slibovalo něco víc. Ale halt to tentokrát nevyšlo. Snad příště. 30% ()

Zajímavosti (3)

• Film se natáčel v Torontu a Brantfordu v Ontáriu v Kanadě. (rafix)
  • Lisa (Abigail Breslin) má na sobě většinu času tričko s britskou hudební skupinou Siouxsie and the Banshees. (Kejf.)