• USA Mowgli: Legend of the Jungle (více)
Trailer 4

Osiřelý chlapec, kterého vychovala zvířata v džungli, přijme svůj osud, když se musí postavit nebezpečnému nepříteli – a vyrovnat se se svým lidským původem. (Netflix)

Trailer 4

Recenze (132)

666Carnage

Knihu džunglí mám hodně rád a tohle zpracování je dost zajímavý a pojaté trochu jinak. Hromada slavných lidí se podílela na tom dát džungli hlas. Dobrý příběh, dobře udělané a svižné. Andy Serkis si natočil svůj další snímek a já jsem sním spokojený. Na večer je to velice příjemný film a jak říkám tohle pojetí tu ještě nebylo a o to to bylo zábavnější, že to nešlo přes kopírák kreslené z roku 1967 jako to udělal Jon Favreau v roce 2016. Tím ale neříkám, že by byla nějak špatná to určitě ne. Za mě pěkný a povedený snímek 85% ()

gegina31

Nevím, jestli tak málo procent mám přičítat síle zvyku uživatelů čsfd dávat filmům od Netflixu nízké hodnocení... Každopádně tohle je mnohem lepší zpracování, než Kniha džunglí z roku 2016. Sice už si nepamatuji, o čem byla, ale pamatuji si, že jsem se celkem nudila a jedniné co mě na tom ohromilo byla vizuální stránka. Tohle bylo oproti tomu celkem napínavé, ač si myslím, že obsah mohl být klidně rozsáhlejší. ()

Cheeter

Celkově nadělalo menší neplechu, než poslední Kniha džunglí. Obecně si stejně myslím že verze z roku 1967 je asi nejlepší. Animace byla vybrána zajímavě, já osobně bych volil jinou. Byť cílovým divákem je dítě, tak druhá půlka mi tak nepřišla. A opět otázka, na kolik by pohádka měla být realistická nebo pohádkou. Podle mě moc realistická pohádka už není pohádka. ()

korbitch22

Citově odměřená a totálně prázdná sračka od Disneyho vydělá miliardu a tahle pekelně drsná verze Kiplingovi knihy se raději rovnou střelí Netflixu. Opět tvrdím, že tahle doba nemá naději. Podle někoho Serkis selhal jako režisér a mě to přijde jako pravý opak. Drsná a místy až hororová atmosféra mě neskutečně šokovala (scény z paláce opic prostě pro děti nejsou) tři prdele krve, smrtí, démonický Šerchán skvěle nadabovaný Cumberbatchem a jednoznačně nejlepší představitel Mauglího vůbec. Efekty jsou trochu slabší na dnešní dobu, ale není to nic, co by vyloženě rušilo. Všechno nám Serkis servíruje pěkně z ostra, vztahy, emoce, smrt....nejlepší Kniha džunglí vůbec. 90%. ()

Možná až moc brzo vyšla nová verze Mowgliho, ale i tak jsem překvapivě spokojen. Jungle Book je sice nepřekonaný, minimálně po vizuální stránce, zdejší zvířata mi příliš oku nelahodili a tygr je vyloženě odpudivý, ale líbilo se mi, že je tahle verze pojatá jinak a příjde mi i mnohem věrnější předloze. Hlavní představitel Mowgliho Rohan Chand je zahraný bezvadně a celé je to mnohem temnější až strašidelnější ( Scéna s opicemi poměrně dost creepy) a plus za Hyenu, která v Jungle Book nebyla. Napínavé, svižné, zábavné. Já si to užil. 75% ()

• Andy Serkis o filmu prohlásil: „Chtěl jsem natočit emocionální verzi příběhu, který už byl vyprávěný mnohokrát. Chtěl jsem se zaměřit na to, jaké to je, být outsider. Být zapuzený, být někdo jiný. Je to nesmírně současné téma, které si zaslouží bližší prozkoumání.“ [Zdroj: fandimefilmu.cz] (CrypzzXD)
  • Stejně jako ve verzi z roku 2016 Kniha džunglí, ani zde opice a sloni vůbec nemluví. V knize však mluvili oba druhy zvířat. (NiWi)
  • Albínský vlk Bhoot a lovec John Lockwood (Matthew Rhys) jsou postavy vytvořené pouze pro film. V knize se neobjevují. (NiWi)