Náš kamarád Paddington se už šťastně usadil s rodinou Brownových a je oblíbeným členem místní komunity. Aby mohl koupit ten nejlepší dárek ke 100. narozeninám jeho tety Lucy, začne pracovat. Cesta za dobrodružstvím začne, když je tento dárek ukraden... (Vertical Entertainment)

Videa (10)

Recenze (208)

CatcherBlock

Krásná rodinná podívaná s roztomilým medvídkem, krásnými kulisami Londýna a perfektními efekty. Jede se na vlně výborné jedničky, přičemž tady je toho ještě více. Je to akčnější, dobrodružnější, asi i vtipnější a celkový dojem je tak ještě lepší, než minule. Bavilo mě to každou minutu, nemá to hluchá místa a herci jsou velmi dobří. Je tady vážně dokonale zakomponována neopakovatelná atmosférická jedinečnost Londýna, který nikdy neomrzí, společně s rodinnými hodnotami, silou přítelství a láskou. Všichni jsou tady sympatičtí a takový, že by se k nim člověk hned nastěhoval, nebo s nimi chroupal sušenky s čajem v teple rodinného krbu. Dýchalo to na mě celou dobu velmi hezkou atmosférou, takovou mírumilovnou, což je v době, kdy je v každém filmu zabíjení, násíli, sex, krev a drogy velmi jedinečné a osvěžující. Dávám 90% a chci třetí díl. ()

Handle

Né že by se mi jednička nelíbila, ale upřímně mi tak trochu vyšuměla z hlavy a nezanechala ve mně nějaký silnější dojem. Asi proto jsem od dvojky moc nečekal, ale musím říct, že to bylo nakonec velmi milé překvapení. Vizuálně opět bomba. Krásné a originální zpracování (např. leporelo, závěrečný taneček ve věznici). Spoustu režijní nápaditosti. Navíc příběh fungoval mnohem více než v prvním díle a líbilo se mi i větší množství vtipných až parodujících scén. Opravdu naprosto skvěle vyvážený rodinný film, který uspokojí jak děti, tak dospělé. ()

korbitch22

Rozkošný medvídek Paddington je zpátky i se svým úchylným outfitem a tentokrát zamířil o výkonnostní stupeň nahoru ale jen o malý fous. Jednička byla trochu po anglicku studená ale nějakým způsobem dokázala pobavit celou rodinu, dvojka díky bohu trochu přitlačila na humoru, že se člověk i od srdce nahlas zasměje, např. při medvídkově výstupu v kadeřnictví jsem se hodně zasmál, škoda, že těchto roztomilých scén není ve filmu víc. Ve vězení vymění medvídek svůj úchylácký mundúr za jiný úchylácký mundúr a děj se zbytečně zastaví. Toho dobrodružství by Paddingtonovi slušelo víc. Čtvrtá hvězda je hlavně za Hugha Granta, který si svého jeblého záporáka pekelně užívá. Kdyby tvůrci přidali na akčnějším námětu a přidali víc roztomilých scén, byl by ten film dokonalej, takhle lepší průměr pro celou rodinu. Jen ten jeho debilní klobouk asi nikdy nevydejchám.70%. ()

remy

Víc takových pohodových filmů. Zase nechybí humor, který je ovšem vystavěn chytře, protože pravděpodobně nebude nudit ani starší publikum. Nechybí opět sympatické postavy, ke kterým se přidali pánové Gleeson a Grant jak nejlíp mohli. Paddington 2 je neobyčejně obyčejná rodinná podívaná, které je těžké vytýkat něco zásadního. A možná se povedla ještě víc, než minule. ()

Hollohlaway

Asi u mne zmizel ten jůů efekt (ne, wow vážně psát nebudu) z prvního dílu. Bylo to roztomilé, bylo to britské a dobře zahrané. Brendan Gleeson a Hugh Grant byli dokonce skvělí. Ale kromě scén z vězení jsem nějak postrádal víc absurdity a humoru, barevné reálie Londýna jsem už viděl. Obsazení ale zůstává největší devizou filmu, holt už jsem to asi ale tak nějak čekal. ()

Zajímavosti (16)

• Celosvětová premiéra proběhla 5. listopadu 2017 v Londýně. (Varan)
  • Natáčelo se v těchto datech: 28. 6. 2017, 17. říjen 2016 až leden 2017, 2. až 7.duben 2017, 12. červen 2017, a od 22. do 27. června 2017 v Anglii a Irsku. (Varan)